18 בפברואר, 2016

שיר ישן נושן

2 חנויות וינטג' נהדרות, חוברות לשבוע אחד לחנות פופ-אפ שתסדר לכם נדוניה מסורתית. בדרך לחתונה עוצרים ב-1950

תמיד פינטזנו לקבל לחתונה ארגז נדוניה, כזה שכל בנות המשפחה הנשואות (וגם הפרודות, הלו!) תורמות לתוכו מפות שקיבלו בירושה, סיפולוקסים, ברכות ועצות טובות להמשך הדרך. אבל, אם גם אצלכם פסחו על המנהג היפה הזה, מה דעתכם להתחיל אחד לזוג הבא שיינשא לידכם, בעזרתן של שתי מומחיות לאוצרוּת וינטג':

#1 מעט לאחר שסיימה לימודי עיצוב טקסטיל בשנקר (לפני 11 שנים), החלה מיטל סיון-שני לארגן את סידורי החתונה שלה. מתוך חיבה לפריטים מפעם, אירגנה לעצמה שמלת כלה וינטג'ית, חופה ישנה ואפילו הזמנות מניירות עתיקים. כעבור עשור, במהלכו עבדה כמעצבת טקסטיל ל-"כיתן" ומותגים מחו"ל, החליטה לחזור לתחום שבאמת מדבר אליה, ופתחה את "וינטג'", מותג לשמלות כלה וינטג'יות נדירות, חופות והינומות עתיקות. עם הזמן נוספו גם מפות, כיסויי מיטה, מפיות קרושה ומיני פריטי טקסטיל שאספה ושימרה. את כל אלו מיטל ממסגרת במסגרות עתיקות, מעבדת מחדש בחישוקי רקמה המדגישים פרט בתחרה, מכינה תמונות טקסטיל נוסטלגיות, שרשראות דגלים מהממות, כריות, שלטים או ברכות רכות מודפסות – ויוצרת עולם שמשלב בין ישן לחדש בכל פריט, תחת תת-המותג היפהפה "וינטג' by נדוניה".


#2 מורן יוסף
היא – בתרגום שם החנות שלה – "ציידת וינטג'" אמיתית, שמאז גיל 16 נהגה לאסוף רהיטים ופריטים נוסטלגים שאיתרה סביבה. בהמשך, כבר הסתובבה בשווקי פשפשים מקצועיים בעולם, ואף העמיקה בתחום בביה"ס "שורשים" לעתיקות. במקביל לאוסף הפרטי שצברה, כבר 3 שנים שהיא מלקטת עבור חובבי עבר נלהבים כמוה – חפצי נוי וממתקי-וינטג' שאין לנו מושג איך מישהו הסכים להיפרד מהם: מכונות תפירה, סקטים, גלובוסים, מזוודות, תכשיטים ועוד אוצרות נדירים שרואים עליהם את השנים, וכבר לא יחזרו על עצמם.

בשבוע הבא, ובמקום לנסוע ממורן (שבגדרה) למיטל (בקיבוץ גבעת חיים איחוד), תוכלו לפגוש את שתיהן בחנות פופ-אפ שלישית שהקימו יחד בנקודת אמצע בתל אביב, ולהרכיב מתנה שכל הדודות ברחבה לא יפסיקו לדבר עליה.

וינטג' by נדוניה – החל מ-40 ש"ח לתגית בד מודפסת. להשיג בחנות האונליין, או בתיאום מראש בסטודיו בגבעת חיים איחוד, טל': 050.7705874 (מיטל)
Vintage Hunter – החל מ-20 ש"ח ל-4 קערות זכוכית. להשיג בחנות האונליין, או בתיאום מראש בסטודיו בגדרה, טל': 050.2090195 (מורן).
או החל מראשון הקרוב, ולשבוע בלבד, בחנות המשותפת "וינטג' פופ-אפ", 21-26.2.16, דיזנגוף 216, תל אביב.

 

ישן זה החדש החדש. פריטים יפהפיים של וינטג' by נדוניה

ישן זה החדש החדש. פריטים יפהפיים של וינטג' by נדוניה (צילומים: נועה לוצקי)

 

 

כל מה שרצינו לקבל בירושה. אוצרות של Vintage Hunter

כל מה שרצינו לקבל בירושה. אוצרות של Vintage Hunter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה