02 בספטמבר, 2012

שירת הסירנה

"סימפוניה של עיר" הוא תסכית קסום וספר מהמם שעושים הרבה כבוד לילדים אורבניים והמוזיקה שהם שומעים כל היום

כמה ימים אחרי שהחלטנו להתקין את המערכת הישנה שלנו בחדר של הילדים, קיבלנו דיסק חדש ומסקרן במיוחד שעשה לנו ולהם אחלה סיפתח. בשורה התחתונה – מדובר בדיסק שהוכיח לנו שאפשר להשמיע לילדים גם מוזיקה אחרת (אחרת=לא רינת/מיכלי הקטנה/אחר שהיה בפסטיגל), בקו עדכני ואורבני יותר, או ליתר דיוק קו תל-אביב-לונדון.

הכירו את "סימפוניה של עיר", ספר ותסכית מוזיקליים שעושים הרבה כבוד לאוזניים רכות, הודות לתוכן חכם ולקריינות ייחודית כמו שרק ירון לונדון יכול להגיש. את הפרויקט היפהפה (שאיירה ליהי יעקב) יצרו וכתבו אלינור דוידוב ומיה דנון (שגם הלחינה), וכולו מוקדש לילדים עירוניים שאולי לא שמעו איך באמת עושה פרה, אבל יודעים בע"פ איך עושה מונית. במרכז הסיפור עומדת העיר מטרופולינה שחוגגת 100 שנים להיווסדה, ולכבודה מזמין ראש העיר יצירה ממלחינה מיוחדת, שמרכיבה יצירות מרעשי סביבה טבעיים, ובמקרה הזה – רברס של משאיות זבל, ריבים של חתולי רחוב, ריכולי יונים, רינגטונים, אזעקות, מזגנים, וכל מה שמכיל פס הקול האמיתי של חיינו. את ההמשך תוכלו לשמוע בחינם (או להוריד למחשב בסכום שאתם קובעים), אבל הכי שווה לרכוש את הספר והדיסק ולגלות תפיסה מעניינת ואינטליגנטית של מוזיקה לילדים. מיקס ההקלטות מהשטח בשילוב עם הצלילים האלקטרוניים של מיה, וכמובן הקול הנעים והדיקציה הבלתי מתפשרת של ירון לונדון, עושה חשק להקשיב לסיפור, ואח"כ גם לרחובות ולזמזום רמזורי העיר שאתם גרים בה.

קחו לכם ערב חופשי מהקראת סיפור לפני השינה, תנו לירון להוביל את הדפדוף, ושימו לב לצליל החדש שישתרר פתאום בבית: שקט. סאונדס גוד.

ספר ותסכית "סימפוניה של עיר", מאת אלינור דוידוב ומיה דנון (איירה: ליהי יעקב, קריינות: ירון לונדון) – 60 ש"ח (מתאים לגילאי 5 ומעלה).
לרכישה אונליין דרך האתר – www.metropolina.com (ניתן גם להקשיב לתסכית בחינם, וגם להוריד את הדיסק בסכום לפי בחירתכם). להשיג גם ב"המגדלור", "סיפור פשוט", "תולעת ספרים", "האוזן השלישית" וברשימת המלאה שכאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה