04 ביוני, 2009

שיניים בוהקות מאושר

מרפאת השיניים לילדים של ד"ר הדס כץ שגיא משרה על נושאי העששת נמוכי הקומה אווירה נעימה, מאירת פנים בניחוח גז צחוק. לא נשקוט עד שתוקם גרסה זהה למבוגרים

לפעמים אנחנו חשים צורך לחרוג מענייני הפנאי והסטייל ולפזול לאזורים קצת פחות משמחים ובהם – התחזוק השוטף של הגוף. ולא, אנחנו לא מדברים עם מסאז'ים תאילנדים או טיפולי מים למיניהם. אנחנו מדברים על הלחם והמחאה. תראו לנו את זה שאוהב ללכת למרפאת שיניים ונאכל את הכובע, ויאללה בשבילכם, גם את בגד הים. הרי כולנו ספוגים בחוויות לא במיוחד נעימות הכרוכות בביקור אצל רופא השיניים, עוד מילדות.

עוד לא ברור האם ניתן למנוע את הפחד הזה ויכול להיות שד"ר הדס כץ שגיא בכלל לא התכוונה לזה כשהקימה מרפאת שיניים ייחודית לילדים ונוער, אבל היא כן ידעה שבכוונתה לעשות כל שביכולתה כדי הקל על נשאי החורים והעששת נמוכי הקומה. תחילת ההצלחה טמונה קודם כל בסביבה שופעת הירק ועצי ההדר בה מוקמה המרפאה. החוויה ממשיכה בהכנסת אורחים חמה שאינה פוסחת גם על ההורים שמוזמנים להתכבד במאפי בריאות תוצרת בית בעוד שהילדים משחקים בעמדת המחשב. חדר הטיפולים משרה רוגע ונועם על הקטנים שישמחו בדרך כלל לשכב על המיטות רחבות הידיים ולבהות תוך כדי ההליך הרפואי בכל ערוץ טלויזיה שיחפצו. כץ מציעה שיטות טיפול מגוונות, כולל שימוש בשיטות התנהגותיות המותאמות לילדים ובמידת הצורך מציעה טיפול בעזרת תרופות הרגעה וגז צחוק.

ולסיום שאלה מתבקשת – אלוהים אדירים, במה חטאו המבוגרים שאף אחד לא עושה כלום כדי להקל על הסבל שלהם? מה, לא סבלנו מספיק? מה, לא בא לנו למות כשקודחים לנו בתוך העצב? בא לנו. ממש בא לנו.

מרפאת שיניים לילדים – פלא, ארלוזורוב 27, הוד השרון, טל': 077-4050816

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה