18 ביוני, 2015

שימו שמן

טיפה אחת מבקבוקי שמן ההזנה הזה והעור שלכם ישיר תודה. הקיץ הזה כולנו חלקים ונעימים כמו אחרי שלושה עיסויים תאילנדיים

הנה זה מתחיל. הימים האלה בהם הלחיים שלנו אדומות מהבוקר כמו עגבניה, הרגל מנוקדת בעקיצות שהפכו לכיף של פצעים, והשיער שלנו הפך מגלי למחושמל סטטי. וזה עוד לפני הנצת פטריות השמש. יופי קיץ, הרגת אותנו.

אבל אם יש משהו שיכול לשמח אותנו בתוך החגיגה הלא-אסתטית הזאת – זו סדרת שמני טיפוח מרוכזים ומעולים, שפותרת פחות או יותר את כל התופעות המחרידות של העונה, בטיפה אחת. לשיקויי הקסם האלו קוראים Oil Essentials – מותג המבוסס על פורמולה שפותחה בישראל, שוכלל בארה"ב ונמכר שם בהיסטריה (וגם באוסטרליה, אנגליה ויפן בקרוב). כל בקבוק בסדרה (יש שישה) מכיל ריכוז של 2 שמנים חיוניים לעור ורכיבים טבעיים לחלוטין, עשירים בויטמינים ובנוגדי חימצון, ללא פראבנים, צבעים מלאכותיים או שאר פיכסות שאנחנו לא צריכים. ולכל סוג שמן היתרונות הטבעיים שלו: שמן נרולי ואבוקדו למשל יגמיש כל עור עייף וצמא, שמן לבנדר ורוז-היפ עוזר להרגיע ולשחרר מתחים, ושמן ארגן ונבט חיטה מחליק קצוות מפוצלים בשיער ומזין עור יבש (מרפקים, תבלו!).

כולם מתאימים לכל סוגי העור והשיער, יעזרו לכם עם כל יובש ופגם (מהראש ועד הציפורניים ברגליים), נספגים במהירות (גם בתוך קרם הלחות המועדף עליכם), מגיעים באריזות מטריפות והופכים בקלות לחלק מטקס ההתמרחות בבוקר, לפני השינה או באמבטיה. ניסינו כמה טיפות של שמן שקדים ומקדמיה על שיער הקש שלנו, וגם על השפשוף מהסנדל של הילדה, ומה אתם יודעים – עבד כמו קסם. קדימה, שנבדוק לכם שמן?

בקבוקי שמן הזנה של Oil Essentials – עכשיו ב-79 ש"ח לבקבוק (50 מ"ל) או 199 ש"ח למארז של שלישייה (מתאים לעור, לשיער, לפנים, לציפורניים ועוד. ברישיון משרד הבריאות)
להשיג בחנות האונליין הבלעדית בישראל. פרטים נוספים באתר, באינסטגרם, ובפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה