19 בספטמבר, 2012

שופינג לאור ירח

מעצבי מרמלדה מרקט מתארחים במתחם הרובע החדש בראשון לציון. בואו למשש כאילו אין מחר

בדיוק עכשיו, בטיימינג המושלם של סוף הקיץ, כשכולם רק מחפשים תירוצים לצאת מהבית, אנחנו גאים לספר לכם שמעצבים ויוצרים ממרמלדה מרקט ישתתפו ביריד פופ-אפ שמח במתחם התרבות והמוזיקה בראשון לציון, הלא הוא – מתחם "הרובע". הפיאצה שלנו לסתיו הקרוב. למי שטרם שמע, מדובר במתחם תרבות חדש שעוצב למשעי ותוכנן בקפידה, שזה אומר: כיכר מקסימה עם גלריה דיגיטלית, מסעדות, ברים, טריבונות ישיבה, ותכניות אמנותיות כיד המלך. בכל יום חמישי, למשך עשרה שבועות בלבד, יגיעו מעצבים ממרמלדה מרקט אל העולם האמיתי, ויתארחו במתחם ביריד שופינג שמח וייחודי לצד הופעות מוזיקה חינמיות, מיצגי רחוב, מבצעים ותפריטים מיוחדים במסעדות ובבתי הקפה שמסביב.

 

כך שאם תמיד רציתם לדפדף בספרים ההורסים של "המגדלור", אם כבר יצאו לכם העיניים מלבהות בשרשראות הסופר-צבעוניות של אילי גורן או תכשיטי העץ היפהפיים של תמר וערן גל, אם שמתם לכם תזכורת לבדוק מקרוב את מגבות המטבח ושאר הפריטים של DEDA, למשש את התיקים של מדוזה, הבגדים של Anatomya או המצעים המקסימים לתינוקות של mezoome אם אתם חייבים לרחרח לפני שאתם קונים את הסבונים של all good soap, להתמרח בסרומים של Esther Skincare ולפגוש עוד המון מעצבים ועיצובים ייחודיים – זו ההזדמנות שלכם.

יריד מרמלדה מרקט במתחם "הרובע" – כניסה ללא תשלום
משה בקר 15, א.ת. ראשל"צ, כל יום חמישי, החל מ-20.09.12, 18:00-23:00. פרטים נוספים ומפת הגעה – בעמוד הפייסבוק ובאתר "הרובע".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה