28 ביולי, 2015

שומר הראש

נמצא הפתרון שירים לנו את הראש ויחזיר לנו את האוויר לעורף. להתראות קוקו גולגול, שלום לך טורבן הקיץ שלנו

בואו נדבר רגע על הסוגיה הבאה שבוערת לנו על הראש: הכרבולת הקייצית. תגידו, מה עושים עם רעמה דביקה שספגה יותר מידי לחות וצנחה לה בחוסר חן מתחת לכובע? ובכן, יש לנו גם תשובה: חיזרו אחרינו – BANDITA.
 
במילים אחרות – הפלסטר שלנו לקיץ הקרוב מגיע בצורת מטפחת-בד שכבר קשורה כטורבן מגניב ומצליחה להרים לנו את הראש, תרתי משמע. הדבר היפה והאפשרי הזה נולד כשאפרת הראל, שעבדה שנים כמנהלת שיווק, החליטה לפרוש ולפתוח מותג משלה. אחרי שעיניה צדו כמה טורבנים מדליקים שהופכים כל ערמת שוונצים ללוק משער של ווג, חיפשה לקנות גם לעצמה כיסוי ראש או קישוט שיער שלא יפריע, יסרבל או יחליק על המצח, ולא מצאה. כך החליטה לעשות פיילוט וניסויים בסוגי הבד והקשירות הנכונות, ו-"בנדיטה" יצאה לדרך. זה אומר שתוכלו למצוא אצלה 3 דגמים של רצועות בד מסריג אלסטי, "נושם" וצבעוני, שמגיעות (באריזות כדור מגניבות) קשורות בצורת כובע טורבן מלא, חצי טורבן או סרטי מצח בסגנון אמריקאי-נוסטלגי. אין צורך ללפף בעצמכם, להדק כל שניה או לדעת לכפות – פשוט לבחור דגם וצבע (נו, נראה אתכם), להחליט על אסוף / פזור, וקדימה לים, ליוגה או לעבודה.
 
להתראות קליפס "בננה" שלא תופס כלום, שלום לך שיק מזרח תיכוני חדש. הקיץ הזה תקראו לנו אריקה באדו.

BANDITA – החל מ-79 ש"ח לסרט ראש "פפיון"
להשיג בחנות אונליין, או בתיאום מראש בנס ציונה, טל': 054.6796081. לפרטים – האתר הרשמי או עמוד הפייסבוק. בסופ"ש הקרוב (30.7-1.8) גם ביריד "זוגות", בית ציוני אמריקה, דניאל פריש 1, ת"א.

 

טורבן, חצי טורבן. BANDITA

טורבן, חצי טורבן. BANDITA

 

בוקר טוב וגוד הייר דיי לכולם. "בנדיטה"

בוקר טוב וגוד הייר דיי לכולם. "בנדיטה"

 

איוורור לעורף. "בנדיטה"

איוורור לעורף. "בנדיטה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה