02 בנובמבר, 2010

שוברת לבבות קטנה

חולצה גברית רכה של Heartbreaker היא האופציה השפויה לכל מצב רוח

באמת שאין לנו כוח יותר לארון שלנו. כזה משעמם וכל כך צפוי, חוזר על אותן יציאות בכל מסיבה, מחביא לעצמו מאחורה את כל הפריטים השווים, משאיר ריח של איקאה על הגרביים והכי גרוע – מזכיר כל בוקר מחדש שהג'ינס שאנחנו הכי אוהבים – עושה לנו תחת. נורא בוגר. החלטנו לפזול למדפים של הבנזוג. או, זה ארון בגדים. מפרגן, נותן מקום לנשום, מתאים לכל סוגי הדכאון, ומחזיק רק פריטים שמחמיאים למותניים ומטשטשים את הסביח בצהריים. מתאים לנו.

אולי בגלל זה נדלקנו כל-כך על חולצה גברית שעיצבה אורי פישרמן למותג הקז'ואל שלה לנשים – Heartbreaker. אורי שדוגלת מתחילת ימי המותג בעיצוב בגדים נוחים, פשוטים, לא מתאמצים או מזיעים מרדיפה אחרי טרנדים, הוציאה לקראת עונת הסתיו הנוכחית קולקציה נהדרת ורכה במראה טום בוי – במובן הסקסי של המילה. החולצה שבחרנו (בתמונה) מצייתת לכל חוקי המכופתרות הגבריות אך עשויה מבד טריקו קליל בצבע פודרה בהיר ובגודל אובר-סייז (יחסית למידות נשים), מה שמשאיר אותה על הקו שבין המוקפד לזרוק. קוּלנס.

שאר הקולבים בחנות הציעו בגדי בייסיק שתמיד חסרים לנו כמו גופיות סבא וטישירטס חלקות (תארזי לנו חמש), פריטים ספורטיביים – כמו סווטשירטים "גזורים" וז'קטים צבאיים, ובגדי יומיום נשיים יותר – כמו טייצים מבריקים, חצאית ג'ינס עם גומי וסריגים גדולים.

זהו. מעכשיו ובכל יום יש לכם סיכוי לא רע לתפוס אותנו במכנסי בויפרנד וסוודר מילואימניק. הכי אחי.

חולצת T מכופתרת – 385 ש"ח (קיים בצבעים נוספים)
להשיג ב-"Heartbreaker", דיזנגוף 203, תל אביב, טל': 03-5220131, וברשימת חנויות ברחבי הארץ המופיעות באתר, לדף הפייסבוק של המותג – לחצו כאן

[PSGallery=2mjndnoc0u]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה