11 ביולי, 2016

שוּף על הגוף

גיליון הגוף השנתי של מגזין ESPN מציג נבחרת אתלטים מקצועיים שהתנדבו להתראיין ולהצטלם בעירום, מהראש ועד שרירי התאומים. שימו פליי ותעבירו את התפוצ'יפס

אנחנו לא יודעים אם זה בגלל פסטיבל היורו, שהכניס גם את בטטות הספה העצלות ביותר בבית למוּד ספורטיבי ("מאמי, היה כיף! מתי מונדיאל?"), או שזו פשוט הכמיהה התמידית שלנו אחר נפש בריאה בגוף חתיכי. איך שלא יהיה, חבר מצטיין אחד שלח לנו שלשום ממתק משנס מותניים, שכיף לנבור בו גם הרבה אחרי שריקת הסיום:

בכל שנה, מקדיש מגזין הספורט ESPN גיליון שלם לנושא שהכי מעסיק אותנו – BODY. אם טרם יצא לכם לדפדף, מדובר בתשובה האתלטית למהדורת בגדי הים השנתית של "ספורטס-אילוסטרייטד", המציגה ספורטאים וספורטאיות מקצועיים ואלופי תחרויות בינלאומיות, שיותר משהם נאים וחטובים (אגב, גם במשקל וגוף של מקררי-פוטבול), הם בעיקר לא לובשים כלום (לקנא עד השריר האחרון). ובכן, לרגל צאת הגיליון החדש (בשישי האחרון) עלו גם לאתר המגזין כל תמונות נבחרת 2016 העירומה, כולל הראיונות והכתבות שמסבירות איך מגיעים לטורסו כזה, פלוס סרטוני וידאו וגלריות הצצה אל מאחורי הקלעים של הצילומים המרהיבים ויוצאי הדופן. לא לבעלי לב חלש ובטן רופסת. בין 19 האתלטים המהממים שנבחרו מענפי ספורט שונים תמצאו שחקן בייסבול, רוכבת סוסים, גולש, צוללן, מתאגרפת, מתאבק, סייפת, כדורעפניקית-חופים אולימפית ואפילו (כמו בגיליון הראשון ב-2009) משתתפת בטריאתלון-נכים קטועת רגל. כולם מצטיינים בתחומם ובעלי – כפי שאומרת כותרת הגיליון – הגוף שאנחנו רוצים. בכל מובן שהוא.

ישבנו לעלעל (בשביל הכתבות, ברור) ומצאנו את עצמנו נסחפים אחרי קטעי הוידאו, כמו למשל סיפורה של הכדורגלנית המהממת כריסטן פרס, שסיפרה כי על אף שכילדה הציקו לה על גובהה הנמוך והליכתה השפופה, הגיעה לבסוף לקריירת אליפות בינלאומית וניצלה כל אינץ' בגוף, שהיא מתחזקת ומחזיקה באופן מושלם. תוסיפו לזה טיפים מכל המשתתפים המתערטלים לגבי בניית בטחון עצמי וחיזוק הנפש – ומחכה לכם דהירה מלאת השראה, אל עבר תחזוק הקוביות בבטן. דהיינו: עוד שורה של לינדט מריר, תודה.


The Body Issue של מגזין ESPN (הראיונות המלאים בלחיצה על התמונות)

 

נוק אאוט, עד הסוף. המתאגרף קונור מק'גרגור (צילום: Mark Seliger)

נוק אאוט, עד הסוף. המתאגרף קונור מק'גרגור (צילום: Mark Seliger)

 

 

עם העיניים על הכדור, ברור. שחקן הבייסבול ג'ייק ארייטה (צילום: Marcus Eriksson)

עם העיניים על הכדור, ברור. שחקן הבייסבול ג'ייק ארייטה (צילום: Marcus Eriksson)

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה