24 באוקטובר, 2019

שגרה, נעימה

אלבום גדוש בשיתופי פעולה מקומיים מעולים, פלוס הרכב מוזיקלי חדש שנמתח מתל אביב ועד אל.איי - העיפו אותנו גבוה והרחק מכאן. אחרי-החגים שמח לכם

עוד לא הספקנו להתגעגע למשפחה המורחבת, לפנות את המדיח, לכבס את האוהל מהקמפינג בכנרת או לחזור לבשל משהו ברימונים, והופ! הנה מגיע הוויקאנד הקרוב מדי ללימבו החגים הגדול, שמעמיד שוב את השפיות שלנו בסכנת קפיצה מהמרפסת. ובכן, אם יש דבר שהצליח לשלוח אותנו הבוקר יותר מפיוסים, רגועים ומוכנים לסרוויס הארוחות הבא – אלו שני לינקים מוזיקליים שהתבשלו להם כאן ועכשיו, נחתו בהפתעה על שולחננו והותירו אותנו מרחפים 5 ס"מ מעל השטיח. הצטרפו, האזינו ותראו כמה הייתם זקוקים לזה:

#1 (בתמונה למעלה)
אם השם עידו מימון מוכר לכם – סימן שאתם בלב הסצינה הכי קורית כרגע. עם ביוגרפיה שמכילה שורת שיתופי פעולה בלתי נגמרת (באלבומים ועל הבמות) עם "הדג נחש", נועה קירל, עומר אדם, נטע ברזילי, ארקדי דוכין, יצחק קלפטר, דן תורן, אלון אולארצ'יק, "כנסיית השכל", רועי כפרי, "קפה שחור חזק", "ערוץ הכיבוד" וצריך להמשיך בכלל? – מתברר שאין מישהו שמעז להיכנס לאחרונה לסשן הקלטות בלי המפיק-הכל-מוזיקלי, היוצר והנגן עידו מימון. ובכן, אחרי אינספור שעות אולפן לאחרים (גם בפרסומות, סדרות, סרטים ופסי קול), ו-6 שנים אחרי אלבום הבכורה שלו ("חלומות"), הוציא השנה 'פרויקט-מפיק' שני, בשם הקוסמי "זכרונות מהעתיד" (באריזה גרפית שעיצב חן מכבי), גדוש בסאונדים עדכניים, מרימים וממכרים, ועם שורת אורחים שלא תבייש אף ליינאפ של "פסטיבל-נותנים-בראש" כלשהו; כמו רביד פלוטניק (נצ'י נצ'), טונה, שאנן סטריט, גיא מזיג, אלון עדר, חנן בן ארי, כהן@מושון, יורם ארבל, גרי אקשטיין ואחרים; וכולל סימפול-קולותיהם של ברי סחרוף, יוני רכטר, נייג'ל האדמו"ר (בקאבר עכשווי ורלבנטי מאי פעם ל"חומוס מטמטם", גרסת 2020), ואפילו בהשתתפות מרגשת של אופירה יוספי המנוחה. בואו לתפוס את הראש הכי נכון לעכשיו.

האלבום "זכרונות מהעתיד" של עידו מימון – להאזנה ולהורדה לחצו כאן וגלו עוד תוספות (זמין גם בעוד ערוצים); לאתר הרשמי, פייסבוק, אינסטגרם, ערוץ יוטיוב, ספוטיפיי

 
#2

הכי אמריקנה שלנו. Williow Mile

הכי אמריקנה שלנו. Willow Mile

מה קורה כששלושה מוזיקאים חלומיים בניחוח בינלאומי, שלא מפסיקים להיפגש במסגרות ובהרכבים שונים – מגלים פתאום כמה הקול והטעם שלהם הרמוני יחד? נכון, מקימים טריו עם סאונד שכמותו לא שמענו כאן. הכירו את Willow Mile, הרכב חדש של ענת בן-חמו (ששרה בעבר עם עידן רייכל ועילי בוטנר), ניב קייקוב ומתן אמית (שהשתתף ב"דה ווייס ישראל" ועוד). שלושתם נשמעים מעולה, טבעי וקולח באנגלית, אוהבים מאוד פולק וקאנטרי אמריקאי, ומושפעים מכל מה שנע בין פול ומארי לסיימון וגרפונקל. ב-2017 החליטו לחבור יחד – ולמרות שניב מתגורר בלוס אנג'לס וענת ומתן בישראל – הקליטו אלבום בכורה טרנס-אטלנטי (בהפקה מרגשת וחוצת גבולות של אלדד ציטרין, חבר אהוב עלינו), המורכב מכל השירים שעימם הופיעו בשנה האחרונה בסיבוב כיפי וכריזמטי ברחבי ארה"ב. הנה סינגל ראשון מתוכו לטעימה, האזינו ותנו לעצמכם להיסחף הרחק מכאן.

Willow Mile – גם באתר, בפייסבוק, באינסטגרם, ערוץ יוטיוב, ספוטיפיי ועוד דרכים להאזין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה