21 במאי, 2020

שבועות חיכינו לזה

התאפקנו, החזקנו, שמרנו בעגלה ועכשיו אפשר סופסוף - להתחיל לקטוף: SPRING SALE במרקט מאפשר לקצור כל עניין שחשקנו בו, בהנחות שעושות אביב בלב. קדימה, מי קפץ מידה בסנדלים ולא קיבל?

תנו לאביב להיכנס. ספרינג סייל מ-ע-כ-ש-י-ו במרמלדה מרקט

אם אנחנו לא טועים, לפי שעה ובהתאם להנחיות האחרונות – את החג הבא כבר ממש מותר לחגוג יחד. זוכרים מה זה? כמו פעם, נו, שסבתא לא רוצה שום-שום-שום-עזרה-תבואו-כמו-אורחים-למה-איחרתם-אני-כל-היום-במטבח-כמו-שפחה, שדוד בוצי לא מבין מה זה ללא-גלוטן ("מודה חדשה!"), שהילדים מתמלאים מהחלה עוד לפני שהרמנו לחיים, שבחמישה לשמונה סבא מדליק חדשות כי אולי אמרו משהו, ואחרי האבטיח דודה בטי נזכרת שלא הוצאנו את האורז-הפתעות שלה (הפתעה!). כזה יחד. אח, כמה התגעגענו. ואחרי שפספסנו את פסח, טאטאנו את יום-עצמאות למרפסת והדלקנו ערמת גפרורים במיני ל"ג בעומר – מזל שלפחות את החג הכי טעים, שמנמן, לבן ובלי שום צו (מלבד לאפות קיש לורן) – שיחררו לנו. שנגיד את זה יחד? שבועות חיכינו לזה (סורי, זה התבקש).

ובכן, לכבוד חג הביכורים, המים, הטבע והאביב שבשיאו בחוץ (אדוני, סתם חיממת את עצמך, הנה אנחנו מתייחסים אלייך) – הרמנו סייל שמלבלב על מדפי המרקט, מהיום ועד שתסיימו לקצור את כל ביכורי השופינג שלכם בנחת. כי הבוקר כבר לא צריך לחכות עד ש"שובליקו, שחרר את הטלפון של אמא! אין דבר כזה 'עד שיוטיוב נגמר'!". התרווחו, נצלו כל רגע מהשקט הזמני והתחילו לקטוף את כל הגודיז שהולכים פה, אחד-אחד:

יש ספרי בישול מעוררים, שמלות אביב מסתובבות, בגדים לבנים לכל המשפחה, אגרטלים בעבודת יד מקורית, גאדג'טים שהמטבח שלכם יישמח לקבל, תכשיטים נוצצים, משחקים חדשים או פריטי וינטג' נדירים, פוסטרים עם פרחים יפים, כריות רקומות נחשקות, סנדלים לכל נפיל שקפץ מידה בסגר, משקפי שמש לוהטים, ציוד לטיולים, תיקים מגניבים, בגדי ים, מצעים זכים, ובקיצור- כל מה שהתאפקתם לגביו עד לטיימינג הנכון. עכ-שיו.

בואו להתחדש בכל תחום שהוזנח וצמא לצומי, ותראו איך האביב נכנס אליכם הביתה במלוא הדרו (כי אין שום סיכוי שאנחנו יוצאים אליו החוצה כרגע).

SPRING SALE במרמלדה מרקט – עד 70% הנחה על אלפי פריטים (החל מהיום ועד סוף יום חמישי, 28.5)

 

שופינג הביכורים שלנו: #1 מגרדת גבינה מוזהבת, "טליה גופי תאורה ואקססוריז לבית"; #2 שמלת סולמות חדשה, "נפתול"; #3נעלי פדובה, "קשת"; #4 "הספר המתוק", מ"המגדלור"; #5 שמלה מסתובבת של הדס שטרנברג; #6 מכנסי פסים, "סיסטרס בוטיק"; #7 חולצת כותנה בטקסטורה מחוספסת, קארין איי; #8 אגרטלי קרמיקה של עירית דינור

 

הקרם דה לה קרם של הסיילים. מימין: זרי שבועות של אנה סנדלר; שמלה רקומה, "ליזינ'קה"

 

קציר שמח שיהיה: #9 מכנסי "אנונה", דורית שדה; #10 שמלת טי, דינה גלס; #11 מארז מיוחד לחג שבועות של "בטוני"; #12 נעלי קש, בוטיק "אלינור"; #13 בגד ים עם סרט קשירה, של עינת קליפר; #14 טבעת עין כסף, סטודיו "טלטל"; #15 שמלת טוניקה ממשי, של ג'ניה קרול; #16 מנורת קש, "דה אולד בוקס"; #17 שטיח בדוגמאות שמנת, בוטיק "פייברס"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה