08 בנובמבר, 2016

רק היום, ורק מחר!

חג קניות האונליין הישראלי, Shopping IL, השתלט על המרקט עם ההנחות הכי לארג'יות שיש. בואו לתפוס מכל הבא לעגלה ולהיזכר שבמקור, פראיירים אנחנו לא!

תופים בבקשה: היומיים המסעירים ביותר ברשת הישראלית החלו הבוקר, תחת הכותרת שהכי חיכינו לה – Shopping IL. עונג!

למי שחדש כאן והרגע התחבר לאינטרנט, נזכיר עיקרים בקצרה:
1. גם לנו מגיע לחגוג עם היסטריית קניות במרחבי האונליין בלבד, בדיוק כמו אחותנו הגדולה מאמריקה (מה שמזכיר לנו – סייבר מאנדיי בהמשך! אל תנמנמו).
2. גוגל, שהרימה את הכפפה, יזמה 48 שעות בהן כל מי שמוכר כאן את מרכולתו ברשת – מוזמן להיות לארג' אמיתי ולפזר מאבקת ההנחות הכי הכי שלו לכל עבר.
3. וגם החבר'ה שלנו מהמרקט לגמרי בפנים, עם טריליון מוצרים יפהפיים באמת, שאתם כבר הרבה זמן רוצים וסתם מתאפקים. כולם ממעצבים ישראליים או יזמים עצמאיים והכל החל מ-30% הנחה, ומעלה מעלה מעלה מזה!
 
אז קדימה, אל תרסנו אף דחף: נותרו בערך 40 שעות לפני שהכל הופך חזרה לדלעת, ואין מצב שאתם לא אול אין. קחו בתור אפטייזר השראה מרשימות הקניות העונתיות שלנו פה למטה בכל תחום משדרג חיים, עם הנחות שאתם נופלים, וצאו לנעוץ גם לכם מכל הבא לעגלה (ברוריה, איך את מתקדמת שם? אנחנו בקופה ליד):

shoppingIL 16

בתמונה למעלה – כך תתלבשו על שופינג איי.אל: 1. צעיף שרוכים חרדל מושלם לימי ראשית הבריזה (שמקורה אינה במזגן); 2. מכנסי כותנה רחבים ונעימים בהדפס נקודות של ענת פרידמן (כאלה בא לנו, פונקט!) 3. כובע גרב סרוג ידנית לכל בחור שלא מתבייש להודות שתכל'ס כבר קר; 4. עגילי איקס זהב צמודים ומגניבים, שאנחנו כבר הרבה זמן חייבים; 5. ז'קט כוכבים קליל עם רוכסן בעיצוב ליאת רזיאל. ציוד חובה בכל משרד מ-ע-כ-ש-יו!

 

shoppingIL16

 

בתמונה למעלה – גם לקטנים מגיע לנצל את הטירוף הזה: 6. מכנסי באגי אדומים בגזרה נוחה להתפלשות בגינה של "אאוט אנד אבאוט"; 7. בגד גוף מכותנה אורגנית בהדפס גריד לבן על שחור, שיטריף את הסייעת; 8. עגלת "אורביט בייבי" היוקרתית (שמגיעה עם המלצה חמה מאמא של בלו-אייבי ואמא של נורת' ווסט. גוגל איט); 9. כרית כוכב מוזהבת של צ'יקיטס (להדגמת השורה "ישוב עם צאת הכוכבים…"); 10. מטריה עם שם הילדון שלכם, בעיצוב מקורי של תמר לבין, שתעשה סוף לריבים בבוקר (יש מקום לכתוב "שובליקו, זו שלך"?)

 

 

shoppingIL 16

בתמונה למעלה – כך תכניסו קצת מהכיף הביתה: 11. שולחן צד בעבודת יד מסורתית של ארנון קורבר (יש לנו תיכנונים גדולים בשבילך, חתיך); 12. שעון קיר מבטון שחור בגימור שחור-לבן (שמזכיר לכם להזדרז לפני שכל זה נגמר); 13. תמונת אייל מקורית על עץ של Art Vandelay (הכינו את האינסטוש בשלוף); 14. כרית סרוגה שתכניס אווירת חורף לסלון; 15. קערת קרמיקה בגימור פס זהב 12 קראט (שהכי עושה חשק להגיש כבר מרק בטטה, לא מאמי?)

עוד אלפי פריטים בהנחות של 30% ויותר – עכשיו בסייל Shopping IL במרקט (עד מחר בלבד, 10.11.16, 23:59)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה