17 באפריל, 2012

רק בגלל הרוח

העפיפונים המקצועיים של Windygo יסדרו לכם ולילדים פעילות כיפית, ספורטיבית ובעיקר רוחניקית (תלוי בתחזית)

בתור ילדים, לא היינו בטוחים מתי בדיוק מתחיל האביב, עד השבת הראשונה בה לקחו אותנו לגבעה מול הבית להעיף עפיפונים. מאז כמובן התבגרנו, למדנו לקרוא לוח שנה, ועל הגבעה שלנו כבר בנו שלושה פרוייקטי יוקרה. אבל משהו בכל זאת מתגעגע לאותה תחושת גאווה של "יו, תראו איזה גבוה המשולש שהכנתי מנייר ודוקים יכול לעוף!". המוצרים שמייבאת לכאן חברת Windygo מגלים שיש עוד כמה דברים שהשתנו מאז, בלי ששמנו לב.

צביקי אשל, חותר קיאקים, מדריך מוסמך במצנחי רחיפה ורודף עפיפונים באופן כללי, חיפש עפיפונים איכותיים ומקצועיים בישראל ועלה על חסך רוחני גדול, במובן המטאורולוגי של המילה. מאז מייבא צביקי מותגי עפיפונים שווים מארה"ב ומהולנד, ששכללו את הטרפז הנוסטלגי שלנו לרמת אמנות: יש "עפיפוני ספורט" זריזים וצבעוניים בעלי שני חוטים איתם תוכלו 'לצייר' בשמיים, ללהטט ולמשוך אליכם מבטים מכל החוף; יש "עפיפוני מצנח" מהירים שתופסים מיד את הרוח ומייצרים משיכה חזקה, ואפילו עוזרים לפתח שרירים וקואורדינציה תוך גלישה (או במקרה שלנו – גרירה) כיפית על החול. למתקדמים ומכורים לעניין יש "עפיפוני כוח" בצורת חופת רחיפה ענקית, בעלי ארבעה מיתרים ושתי ידיות אחיזה (או קונטרול-בר) שיקחו אתכם לסיבוב, יקפיצו אתכם לגובה ויגמאו אתכם מרחקים גדולים. אבל הכי כיף נוסטלגי – עפיפונים מרהיבים למתחילים ולילדים, בעלי חוט אחד, בגרסאות מתקפלות שנשמרות היטב, ללא שום צורך בהרכבה או ניסיון מוקדם בהטסה. רק סבלנות ותחזית טובה לשבת.

אם תרצו אגב, צביקי עצמו ישמח להעביר הדרכות אישיות למעופפים ורוכשים חדשים ליד ביתו שבשדות ים. אנחנו לגמרי מתכוונים להזמין עפיפון פרפרי ויפהפה בעיצוב "אטום" (בתמונה), לנתק את העצלנים שלנו מהספה ומה-VOD, ולהראות להם שיש עוד כמה דרכים לעשות רוח על אבא ואמא.

עפיפונים לילדים ולמבוגרים – החל מ-150 ש"ח (לעפיפוני חוט אחד), ועד 1,960 ש"ח (לעפיפוני ספורט מקצועיים, ארבעה חוטים). כל העפיפונים מגיעים עם נרתיקים מקוריים מהודרים, מיתרים וידיות.
להשיג דרך אתר www.windygo.co.il (משלוחים לכל הארץ). להדגמה אישית, איסוף עצמי משדות ים (בתיאום מראש) או פרטים נוספים: טל' 054-7799246.

>> כל הזכויות על התמונות שמורות לווינדיגו בע"מ.

רודפי העפיפונים. windygo

 

[PSGallery=bcw1kxlkuc]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה