15 באוקטובר, 2013

רקפת נחמדת מאוד

הקו החדש של רקפת לוי, מעצבת תלבושות מחול מהמובילות בארץ, מציע טי שירטים בצביעה ידנית אבסטרקטית שתוציא אתכם הכי בת שבע ברחוב שאפשר

בגלגול אחר היינו כנראה רקדנים סולנים בלהקה נחשבת. אחרת אי אפשר להסביר את המשיכה הבלתי נגמרת שלנו לאולמות המחול, ליצירות, לצלילים, לתלבושות וכמובן – לרקדנים. אותם חבר'ה שכל תנועה קטנה שלהם מרעידה לנו את הברכיים וכל חתיכת חצאית שתניחו עליהם נראית פתאום כמו יצירת מופת. ועד שנחזור לגלגול ההוא – מצאנו משהו שמרגיע אותנו.

הכירו את מותג "סיקלמן", של המעצבת הוירטואוזית רקפת לוי, מי שאחראית בשני העשורים האחרונים על עיצוב תלבושות להופעות מחול, הצגות וסטים מהמפורסמים שעלו על הבימות המובילות בארץ, ואתם בטוח מכירים. אז אחרי שליוותה במשך 18 שנה את אוהד נהרין, שימשה יד ימינו של חנוך לוין ועבדה צמוד עם במאים מכל התיאטראות כמו יבגני אריה, אורי ברבש ושמי זרחין – החלה באפריל האחרון לעצב לראשונה בגדים ייחודיים ונגישים גם לקהל הצופים הרחב והנלהב. רקפת מספרת שהכול התחיל בעצם מחולצה שהכינה במיוחד ליום ההולדת של בנה, גיא נחום לוי, המנהל והכוח המניע מאחורי המותג החדש. גיא שהיה מבסוט וביקש עוד, קיבל מאמו הכשרונית סדרה ראשונית של 9 חולצות, אף אחת לא דומה לחברתה, ראה את הפוטנציאל ומיד הציע לפתוח יחד את CYCLAMEN ("רקפת" באנגלית, שתדעו): קו אורבני, יוניסקסי וסופר-קולי, לחולצות אוברסייז נעימות, שמלות טי, גופיות ושמלות גופיה מבדי כותנה או ויסקוזה איכותיים, נושמים וקלילים, שנצבעים ידנית בטכניקות מסורתיות של החסרת ושילוב צבעים אבסטרקטי, ולעולם לא חוזרות על עצמן פעמיים. את המותג בנו בחצי השנה האחרונה האם ובנה יחד, תוך הכוונה של גיא לכל מה שעכשווי, עדכני וקורה כרגע בעולם מבחינת צבעוניות, גזרות וסטייל; שאפילו צילם בעצמו את הקטלוג היפהפה ודאג להלביש אושיות כמו מוטי רייף, ישראל אהרוני, גדי דגון, חן יאני ועוד.

מדדנו טי נעימה וגדולה אחת שמתחילה בצהוב רך ומסתיימת בכתום שמשי, והרגשנו שמצאנו אהבה חדשה לעונה. בקיצור, אל תתפלאו אם פתאום תראו פריחת רקפות מסיבית מתחת לכל סלע וקולב אצלנו.

קולקציית Cyclamen – החל מ-100 ועד 400 ש"ח (חולצות טי, שמלות גופיה, גופיות)
להשיג בסטודיו בתל אביב, בתיאום הגעה מראש, טל': 052-2759720 (רקפת), עמוד הפייסבוק של "סיקלמן".

בחודש הבא (7-8-9.11.13) יתארח המותג Cyclamen עם סריגים חורפיים חדשים ביריד "דרס קוד" במתחם גלריה מאירהוף בת"א (250-600 ש"ח), כולל קולקציית חורף מיוחדת של Rakefet Levy Handmade (עד 1,500 ש"ח).

 

נראה אתכם בוחרים רק אחת. CYCLAMEN (צילומים: גיא נחום לוי)




סליחה, יש לך משהו בשיער. CYCLAMEN





גונבים אחד לשני את הטי. CYCLAMEN של רקפת לוי (צילומים: גיא נחום לוי)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה