24 ביוני, 2019

מצאנו קצה חוט

כבר שנים שהידיים של מרב ובר-חדד עסוקות בעיצוב תפאורות, רהיטים ומה לא. אבל רק עם פתיחת המותג החדש שלה, המציע פריטי מתנה יפהפיים שאוירו בתפירה, היא הבינה סופסוף מה הכי כיף לה לעשות: פשוט לעשות. תפור עליה

חיים בינינו אנשים שזה בלתי אפשרי לקנות להם מתנה. יש להם הכל, לפני כולם, בכמה צבעים ובדגם הכי חדש שעוד לא יצא. בדיוק בשביל נודניקים כאלו המציאו את מרב ובר-חדד, רוקמת חלומות ומתנות שאין שניות להן, מותאמות אישית ופשוט תפורות עליכם. אבל ממש.

מאז שסיימה (לפני כמעט 3 עשורים) תואר בעיצוב טקסטיל ב"שנקר", לא חדלו הידיים של מרב מלעסוק ולגעת בכל תחום יצירתי: החל ממלבישה ומעצבת תפאורות ופּרופּס ב"ערוץ הילדים", דרך מעצבת רהיטים ומוצרי טקסטיל לחדרי ילדים, ועד יצירת ידיות בעבודת יד שהפכו ללהיט ברשתות לעיצוב הבית. העומס הגדול, פלוס פעילות שהעבירה בכיתה של בתה, גרמו לה לשנות כיוון ולפתח סדנאות יצירה שבועיות לילדים בבית הספר; שהפכו לחוג רשמי ולקייטנות אמנות כיפיות בסטודיו שהקימה בחצר ביתה בפתח תקווה. אחרי 18 שנים של יצירה רב תחומית שוקקת, נאלצה לסגור את הסטודיו, אך קיבלה לידיה בירושה חלל גדול בקריית המלאכה בתל אביב – בו פעל בית החרושת לסריגה ולטקסטיל של סבה. שם החליטה להקים בשנה החולפת מותג שיוקדש כולו לחדוות העשייה המפעמת בה – "ToDo" (לעשות).

מה שהחל בתפירה על פי צילומים אותם פישטה לקו אחד, המשיך עם אלמנטים מאוירים-תפורים מעולמות שונים: כלי כתיבה, פרחים בעלי "אבקני-חוטים", עצים ועוד. כל איור או צילום שהיא משרטטת ראשית על נייר, מיתרגם אז לקו מתאר (קונטור) על גבי בד, עליו היא עוברת אחר-כך (ידנית ובמכונה), תופרת בחוט שחור, צובעת מקטעי רקמה צבעוניים, פורמת, מתקנת ומציירת בחוטים במשך שעות. אין גבול להשקעה ולעמלנות.

זה אומר שמרב יכולה למשוך קצת בחוטים ולתפור לכם כל פינה ומתנה בלתי אפשרית לפיצוח: לארגן סט כלי כתיבה תפורים על קנבס עבה (מרקר, עט נובע, עפרון, מד זווית או מספרי וינטג') – לקישוט הקיוביקל או למשחק. להשלים את העציץ סוקולנט היבש שתיכננתם להביא בעזרת מזלף תפור קטן ומעוטר ממנו נשפכים "חוטי-מים". בקרוב, יהיו גם טפטים עם פטרנים מהאלמנטים שתפרה – כמו אוסף זוגות מספריים מסוגננים, שדה פרחים צבעוניים, יער ברושים, כסאות או ספלים – שהודפסו בהגדלה איכותית המדגישה את הטקסטורה ועושר היצירה.

אבל הכי מרגש? להעביר לה צילום אישי אהוב ולקבל אותו תפור על בד למזכרת מוחשית מהרגע (מאמי, איפה התמונה שהחלקנו בסחנה על המצח?). ואם זה לא למצוא לכם קצה חוט למתנה מקורית לגננת המסיימת שנה או לילדים המתחילים אחת, למדריך ג'ודו, לאבא הבלתי, למרצה לספרות שהנחה את התזה – או סתם לעיפרון הלא מחודד שחולק איתכם קלמר מרופט – אנחנו קוף (המחט).

כלי כתיבה תפורים – 79 ש"ח לפריט, סט מלא (1+10 מתנה) – עכשיו ב-369 ש"ח; מזלף מיניאטורי – 69 ש"ח, תמונה אישית – החל מ-480 ש"ח (לגודל A4, תלוי בפירוט ובתיאום מראש)
להשיג בחנות האונליין של ToDo, או בסטודיו בתיאום הגעה, שביל המרץ 3, תל אביב, טל': 050.8554800, אינסטגרם, פייסבוק

על החלון ישבתי, ועפרון מבד תפרתי. פריטי מתנה יפהפיים של ToDo

על החלון ישבתי, ועפרון מבד תפרתי. פריטי מתנה יפהפיים של ToDo

 

הדחליל הכי יפה באדנית. מזלפים תפורים, ToDo

התוספת הכי יפה לכל עציץ מתנה. מזלפים תפורים, ToDo

 

ילדים, עם הסכין הזה מותר לשחק. מכשירי כתיבה מבד, ToDo

שובליקו, עם הסכין הזה סופסוף מותר לך לשחק. מכשירי כתיבה מבד, ToDo

 

 

 

 

 

 

 

המתנה הכי רכה ומרגשת לילדים, לאבא, לצבע שסייד לכם את הבית. ToDo

המתנה הכי רכה ומרגשת לילדים לסוף/תחילת, לאבא הבלתי, לחבר שעזר לכם לצבוע את הבית. ToDo

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה