30 באוגוסט, 2011

רפי, תרגש אותי

במקום צ'ק דליל באווירה פיננסית מבאסת - נסו להעניק לחתן השמחה מארז מתנות חוויתיות מרשים. מי אמר "להקליט אלבום עם ביונסה" ולא קיבל?

זה כבר לא סוד שבשנים האחרונות הפכו ימי ההולדת – לא רק שלנו, של כולנו – למטלה מעיקה שמעיבה על חיי היומיום. במקום לשמח זה את זה בנישוק, חיבוק ובלון, אנחנו מפצחים את הקודקוד בניסיון לפצח את הקוד: לחדש, לרגש, להקסים ולהדהים. אבל מה לעשות שלא כולנו נולדנו מפיקים בנשמתנו, ואיכשהו אנחנו מגיעים תמיד לתאריך הקובע עם כרטיס לסרט בהצגה יומית וארוחה זוגית בפלאפל. האמת, כבר רמזו לנו שזה שאנחנו מכורים לסביח, לא אומר שאנחנו יודעים איך לשמח.

מי שיודע לשמח, ועוד איך, אלה אנשי המקצוע של "ימים מופלאים" – חברה ששכללה את המתנות הגאוניות והרעיונות המעולים לדרגת אמנות. "ימים מופלאים" יפיקו עבורכם כל חוויה וחלום שתעלו בפניהם, וגם את אלה שלא דמיינתם, וישלחו ליקירכם מארז מתנה מושקע, המתאים לאירוע או לאופי חתן השמחה, שכולל בתוכו כרטיס ברכה ורשימת חוויות לבחירתו, במסגרת תקציב המארז. ככה, לא תתקעו בטעות אף חבר עם טיסה בשמי הארץ (למרות שיש לו בכלל פחד גבהים), וגם תסגרו את הפינה של "מתנה אמיתית שאפשר להחזיק ביד" (ולא שובר מבאס שמי יודע מתי ואיך יתממש). כך למשל, במקום צ'ק באווירת בנקאות ופתיחת חשבונות לחתן בר המצווה, אפשר מהיום להשאיר את כל הדודות מאחור ולהעניק לאחיין "מארז צעיר" שמציע לו לבחור בין יום במסלול מרוצים, הוצאת דיסק אישי, צלילה בקיסריה ועוד המון מתנות שמרגישות הרבה יותר מ"עשר פעמים חי". ולכל מי שכבר חווה טרקטורון מעופף או דאייה מעל עמוקה – שווה לדעת כי "ימים מופלאים" מתמחים במיוחד בחוויות עוצרות נשימה בארץ וגם בחו"ל, שספק אם תגיעו אליהן עצמאית: נסיעה בפורמולה1, אירוח בטירה אנגלית, טיסה במטוס קרב (או בכדור פורח), הרכבת בושם אישי, יום מייקאובר עם סטייליסטית פרטית ואפילו ריקוד על הבמה עם ריהאנה, פגישה אישית עם שחקני ברצלונה והשתתפות במסיבת VIP.

זהו. כל שנותר לכם הוא להגדיר תקציב, לפנות ליועצי החוויות שלהם, ואהובכם עומד להישאר שמוט לסת ונטול מילים. יומולדת ארבעים על כוס תה עם וויליאם וקייט? אויש, מאמי. באמת שלא היית צריך.  

מתנות חוויתיות של "ימים מופלאים" – החל מ-169 ש"ח
לפרטים נוספים – היכנסו לאתר, או לדף הפייסבוק, טל': 077-3434341, בין 10:00-18:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה