03 באוגוסט, 2014

רעיון בונבוניירה

ערכה תמימה להכנת שוקולד ביתי מקקאו טבעי התגלתה כחומר הגלם שממנו נולדות אגדות. גודייבה, תתחילו לשקשק

בשבת הקודמת התארחנו אצל זוג חברים שתמיד חוזר מחו"ל עם שוקולדים שווים, מגודייבה ועד טראפלס שעולים כמו יהלום. הפעם בסיום הארוחה, כשאנחנו מחכים לעוד בונבוניירה מפונפנת – הגישו לנו דווקא שוקולדים גולמיים משהו, בצורת פרחים שנקטפו מתבנית ביתית. עלה כותרת אחד הספיק לנו כדי להכריע: הרגע טעמנו את אחד השוקולדים הטעימים. בום. וסליחה טעמי-שברי-בייגל'ה, זה לא אישי.

בזמן שאנחנו צדים כל פירור, המומים מהטעם העילאי שמתגלגל לנו על הלשון, שלפו בני הזוג קופסא מהמזווה שעליה רשום בפשטות "ערכה להכנת שוקולד" והסבירו: מתברר ששני אחים חמודים (דרור ואורן זהר) לקחו על עצמם לקדם לכאן מזון טרי, טבעי וטעים, ובמיוחד קקאו. תחת השליחות החשובה הזו, הקימו ליין מוצרים שלם בשם "קקאו טבעי" המציע מיני אבקות, ממרחים, חמאות ועיסות מפולי קקאו נאים או קלויים, פלוס מגוון גדול של ממתיקים טבעיים ומזונות-על ששווה לכם להתחיל להכיר (גוג'י ברי מיובש? נעים מאוד, יוסי). אחד המוצרים הכי מדליקים שלהם, היא כאמור אותה ערכה להכנת שוקולד ביתי, שמכילה עיסת קקאו וחמאת קקאו טבעיות (וטבעוניות) בכמות מספקת לזלילה משפחתית. בעזרת ההוראות שעל הקופסא (וללא כל ציוד מיוחד) תוכלו להתנסות עם הכמויות (בהתאם לחיבה שלכם למריר/מתוק), להוסיף ממתיקים לפי טעמכם (סילאן, מייפל, קוקוס, תמרים) ולייצר בקלות מפתיעה שוקולד אגדי ברמה שהשוויצרים יעניקו לכם דרכון.

אם זה רק יעורר בכם חשק לבחוש כל היום כמו שוקולטריים אמיתיים (אנחנו גם ככה באופן טבעי 70% מרירים) באתר שלהם תמצאו עוד מתכונים ביתיים ומטריפי חושים לגלידונית אגוזים, חטיפי שוקולד מנגו ואפילו למנות מלוחות (לשם האיזון) עם קמצוץ מתוק. יאללה, פתחו קייטנה ע"ש מקס ברנר והגישו למשפחה קינוח שטימפררתם בעצמכם. הכי יאמי.

ערכה להכנת שוקולד של "קקאו טבעי" – 25 ש"ח (250 גר' נטו. להכנת 350 גר' שוקולד יש להוסיף 100 גר' ממתיק לבחירתכם)
להשיג בחנויות הטבע, התבלינים ומעדניות נבחרות, וברשתות "עדן טבע מרקט", "ניצת הדובדבן", "טבע קסטל", "אניס", "זמורה אורגני" או ישירות מ-"קקאו טבעי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה