22 במרץ, 2010

ריאליטי צ'ק

עדי שבת מהללת את האלבום האחרון של lindstrom and christabelle ועושה לנו חשק להפסיק הכל ולשים פול ווליום

Real Life Is No Cool של lindstrom and christabelle הוא אחד האלבומים הכי טובים שיצאו בתקופה האחרונה. האנס פיטר לינדסטרום, מחייה הדיסקו הקוסמי, החליט להפיק אלבום שלם המבוסס על קולה של כריסטבל סנדו המדהימה. לינסטרום וכריסטבל, אגב, מגיעים שניהם מנורווגיה הקרירה והנורדית, פרט מעניין נוכח המוזיקה החמה והמלטפת שהם מייצרים. באופן מאוד לא מפתיע ההימור של הפרודוסר הצליח מעל ומעבר למצופה וסיפק את אחד אלבומי הדאנס הטובים שתשמעו כאן בשנה הקרובה, עם להיטים לוהטים שיש מצב שהרגלים שלכם כבר מכירות מפיזוזים על הרחבות המקומיות.

כצפוי מהמפיק המבריק, מדובר באסופת להיטי רחבות מטורפים, שחלקם יצאו במהלך השנה האחרונה והפכו כל מועדון אליהם הגיעו. שימו לב לשוברי הקופות והלבבות Music in My Mind הסקסי והמפנק ו-Lovesick הוורפי אך פופי.

הפרשנות של לינסטרום באלבום החדש לפאנק-פופ של האייטיז משלבת בתוכה אופוריה ממסטלת, פסיכדליה דאנסבילית, פופ עם נשמה ומוזרות בסיסית שמרחיקה את המוזיקה שלו מהמחוזות הקלישאתיים ומהנטייה המעצבנת לעשות רטרו לעבר הקרוב. הגישה המינימליסטית הגורסת כי פחות זה יותר, עובדת בשביל לינסטרום כמו קסם, ונותנת שיעור מצוין לכל המגזימים והמוגזמים. ככה עושים דאנס פופי חם ואינטיליגנטי.


Lindstrøm and Christabelle – Real Life Is No Cool – Feedelity/Smalltown Supersound –

להשיג בחנויות המוזיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה