06 בספטמבר, 2016

רושם ראשוני

7 מותגים מקומיים מציעים לקטנים שלכם אאוטפיטים אולטרה-קוליים לימי הלימודים הראשונים, שיגרמו גם לכם לרצות להשתייך לשנתון 2010. יש דבר כזה

פסססט, בינינו? כבר שלושה ימים רצוף שיש דממה בבית אחרי 08:30 וזה טיפי מתחיל להקריפ אותנו. הלו"ז שהתרופף, הנסיעות לבד באוטו, הטאבלט שחזר לשליטתנו. אמאל'ה, יכול להיות שעברנו הסתגלות וככה נראית שגרה? טפו, לא אמרנו פיפס. אבל כמו משוגעים קלאסיים, הנה מתחיל כבר איזה חשק להיות זבוב על המזגן בגן או מורה מנמנמת בהפסקה הגדולה – רק כדי לפזול ולוודא שהכל בסדר שם. לפחות בתחום אחד אנחנו לגמרי יכולים לוודא שהם פיקס: אאוטפיט היציאה מהבית.

קחו 7 הצעות ל-7 טיפוסים מגניבים (בטוח יותר מאיתנו), שזה עתה החלו את תקופת הרושם הראשוני הראשונה שלהם, ובדיוק בימים אלו עסוקים בלבחור עם איזה אטיטוד כדאי לצאת לארגז החול. לכו על כל אחד מאלו, ונתראה בבחירות לוועדת חברה:

#1 הטיפוס – "תשאירו אצלכם את המוצץ. אני הכי קול במשפחתון הזה גם ככה…"
המותג – Alef Alef Mini
הידיים הטובות – אחרי שהפכו בשנה החולפת לאמהות בעצמן, זה כמעט התבקש שאפרת לוין ואילת הרמל, יקחו את כל הסטייל והטעם הטוב שהמותג שלהן "אלף אלף" מציע לגדולות (מאז 2007!) וירקחו אותו מעתה גם לגודל מוקטן. הפרשנות שלהן לילדים נשארת בעולם הקטנים, עם בדים רכים וגזרות רחבות ומתחשבות, שמשאירות המון חופש תנועה להתרוצץ ברחבת 'הבימה'. ועדיין – כל פריט לא נופל ברוחו מהשפה האורבנית והמגניבה שפיתחו למותג האם: יש מכנסי שק יפהפיים בגריד פיקה, חולצות טי עם טקסטורת עננים, חולצות פסים קלאסיות או דווקא אוברסייז, גופיות מחוררות, והרבה פריטי יוניסקס בצבעוניות בוגרת שנעה מאפור-מנוקד לוורוד מעושן. הופה קטנצ'יק, מי הכי פאשן בבית?
כמה ומאיפה – עכשיו בהנחות סוף עונה, 44-96 ש"ח (ל-3 חודשים עד 3 שנים), מהחנות של ALEF ALEF

 

#2

חכמת רחוב עם בוהו שיק. MAYAYA KIDS

חכמת רחוב עם בוהו שיק. MAYAYA KIDS


הטיפוס
– "מוכנים לשיעור חופשי, כל שיעור"
המותג – MAYAYA KIDS
הידיים הטובות – איה פרידמן אברהמס ומאיה רפפורט, חיפשו עבור ילדיהן בגדים ייחודיים שישקפו את הסגנון האישי האהוב עליהן, כאלו שמשדרים חכמת-רחוב עם קורטוב של בוהו-שיק. משלא מצאו החליטו ליצור בעצמן מותג כזה בדיוק, שיוקדש כולו לילדים מגילאי חצי שנה ועד 10 שנים, שמציע בגדים נעימים ויוניסקסיים, בהדפסים שבטיים גיאומטריים, המיוצרים ממש כאן מבדי 100% כותנה. אחד ממוצרי הדגל בעונה הראשונה שלהן, הוא אוברול המחבר בין גופיה ומכנסי שק רחבים במגוון הדפסים מגניבים, שמגיע עד אחרי הברכיים ונראה מעולה גם בזחילה בג'ימבורי וגם בריצה בהפסקה הגדולה. 
כמה ומאיפה – עכשיו בהנחות סוף עונה, 71-148 ש"ח, מחנות המותג MAYAYA KIDS

 

 

 

#3

את הכי מתוקה כשנוח לך. בגדי TINONO

את הכי מתוקה כשנוח לך. בגדי TINONO


הטיפוס
– "מי הכי מתוקתקת אחרי השנ"צ? מי?"
המותגTINONO
הידיים הטובות – מה יותר מרגש מאמא וסבתא, עם ניסיון מצטבר של 31 שנים בתחום, שהחליטו לצד חיי משפחה כיפים, לחבור ולייצר יחד גם בגדים איכותיים, באסתטיקה רגועה וצבעוניות פסטלית נעימה, שיעטפו אותם הכי בכיף שאפשר. כך נולד המותג המשפחתי "טינונו" של רונית ודנה כרמי, המציע שמלות מסתובבות וחולצות עם תפירה רחבה וחכמה בגזרת A – מבדי טישו מעולים וקלילים, מכנסי כיווצים, חולצות ללא שרוולים, והכל בליווי ציטוטים עם חכמת חיים שיש רק לסבתא. מקסים זו לא מילה.
כמה ומאיפה – עכשיו בהנחות סוף עונה, 45-126 ש"ח (2-8 שנים), מחנות המותג TINONO

 

 

 

 

#4

אמא, אף מילה. מיש מיש בשת"פ עם KOKETIT

אמא, אף מילה. מיש מיש בשת"פ עם KOKETIT


הטיפוס – "טו קול פור סקול. אנד פור בכלל"
המותג – MISHMISH בשת"פ עם KOKETIT
הידיים הטובות – אחרי שיתוף פעולה מהמם בקיץ שעבר עם נסטיה ליסנסקי, פנו השנה מעצבי מותג הילדים האיכותי והוותיק "מישמיש" לשירה ברזילי, המאיירת האהובה ובוגרת "שנקר", העומדת מאחורי קו הקעקועים הזמניים והאלטר-אגו המגניבה שיצרה לפני שנתיים – KOKETIT. יחד ובהשראת האיורים של "קוקטית" נוצרה קולקציית קפסולה מלאת הדפסים, צבעוניות נכונה והרבה שמחת חיים. ולכל פריט שתבחרו – שמלה, חולצת טי, מכנסיים ועוד – תגלו כי מוצמד ספרון קטן המציג את הדמויות המרכזיות שיצרה במיוחד – 4 מפלצות חמודות שילוו את הילדים כל היום, ומי שרוצה – יכול להוסיף גם קיט קעקועים זמנייים תואם ולצאת הכי קוקטי שאפשר.
כמה ומאיפה – 29.9-89.9 ש"ח, ועכשיו ב-50% הנחה (ממידת NB ועד 13 שנים), בחנויות הרשת ברחבי הארץ

 

 


#5

כיתת מקובלים. האאוטפיטים השווים של SHTAIM

כיתת מקובלים. האאוטפיטים השווים של SHTAIM

הטיפוס – "סליחה, איפה זה פה כיתת מבוא לאורבניזם?"
המותג – SHTAIM
הידיים הטובות – מעונה לעונה, אנחנו רק מתחרטים שלא נולדנו בשנתון 2012, כדי שנוכל להספיק ולנעוץ כל דבר שקרן לוי ושרה רוחלטר-קסטן מעצבות לקטנים ברי מזל שגדלים פה מאז ועד היום. תחת השראה אורבנית ומגה-קולית, תמצאו תמיד פריטים שווים המותאמים לילדים עירוניים שיודעים להתלבש לעניין. כמו למשל – מכנסי סקיני נוחים עם גומי, שמלות פוטר שוות, פיג'מות מודפסות עם מסרי אהבה, חולצות טי עם תיפורים גלויים, גופיות "שמש" רחבות, אוברולים, מעילי רוח, חצאיות פסים ואפילו חולצות מכופתרות – והכל מהבדים והטקסטורות הכי שוות בשטח, שהיינו מתים ללבוש ולא רק להלביש.
כמה ומאיפה – עכשיו החל -59 ש"ח (מידות 2-11 שנים), בחנות SHTAIM, וגם בבוטיק החדש – קינג ג'ורג' 86, תל אביב.

 

 

#6

מיקס אנד מאץ' מאמי. ההדפסים של KID A

מיקס אנד מאץ' מאמי. ההדפסים של KID A

הטיפוס – "המורה, סליחה שאיחרתי. היו גלים מעולים בהילטון…"
המותג – KID A (לשעבר "פנדה")
הידיים הטובות – אילה ניצן פשוט יודעת איך לקלוע בול להלך הרוח של הבנדיטים שלנו, מגיל אפס ועד 6 שנים (לפחות). כל הדפס מעולה שהיא מעבירה הלאה לבגדי גוף, אוברולים, חולצות טי נעימות, סווטשירטים שווים, שמלות טוניקה ועוד פריטים מעולים – מזמין חרישה רצינית, ומכניס ישר לאטיטוד סופר-קולי, שגם אנחנו היינו שמחים ללבוש (מידה 420 חודשים, תודה). ממש לאחרונה, ולצד כתובות גרפיטי נוזלות, אסטרונאוטים בחלל וחתולים פראיים – נוספו לקולקציה גם הדפסי פרחי ארצנו המצויים באווירת חגים, אבל יכולים להשתלב יפה בכל שישי בגן או בשיעור חברה (זה עוד קורה בימינו?).
כמה ומאיפה – עכשיו – 29-89 ש"ח (ויש גם מבצע – 3 פריטים ב-120 ש"ח בהקלדת קוד קופון SOS בקופה), מחנות המותג KID A

 

 

#7

פרזנטורים מלידה. Out To Play

פרזנטורים מלידה. Out To Play


הטיפוס – "אמא, אני מוכן לסלפי שלי!"
המותג – Out To Play
הידיים הטובות – אם גם אצלכם בבית, אמא היתה בעלת חוש טעם אורבני-מתוחכם, ואבא ידע לאייר בכשרון רב, יש סיכוי שהייתם יכולים להקים מותג משותף אולטרה-כיפי ומגניב כמו זה שיצרו יחד שרית ונועם אמיר, הפאוור-קאפל של עולם הילדים. שיתוף הפעולה הזוגי הזה הוליד לא רק 2 ילדות פרזנטוריות מלידה, אלא גם מותג-בוטיק המציע פריטים מלאי מחשבה, הומור, נוחות והרבה קוליות. כמו שמלות עם איורי טטריס, מכנסונים עם איורי חלל, חולצות מטוסי נייר, ולאחרונה אפילו טי-שירטס שנוצרו בשיתוף פעולה עם מותג הדפסי הגדולים "ג'לדה". מגניב לא מתחיל אפילו לתאר את זה.
כמה ומאיפה – החל מ-49 ש"ח, או 4 פריטים ב-200 ש"ח (מגילאי אפס ועד 10 שנים), בחנות Out To Play

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה