29 באוגוסט, 2010

שמלת החג של חני'לה

כל פריט ששלפנו ממכירת סוף העונה של "Rhus Ovata" ענה להגדרה החמקמקה - האאוטפיט המושלם לערב ראש השנה

שנייה לפני שנתחיל להתעסק בשאלות הרות גורל כמו מה קונים לחותנת לערב חג, ביקשנו ביום שישי האחרון, להקדיש מחשבה לסוגיה משמעותית הרבה יותר: מה לובשים לכבוד החותנת בערב החג? מהסמרטוטים שעטפו אותנו כל הקיץ – אין סיכוי להוציא כתמי זיעה, את האאוטפיט מפסח – כולם זוכרים לנו (אולי בגלל טפטופי החרוסת שליוו אותנו עד "חד גדיא") ועם גרדרובת החתונות שלנו – ראו אותנו כבר חצי פייסבוק. מה עושים?

 

כנראה שב-Rhus Ovata החליטו שהיינו ילדים טובים כל השנה ומגיע לנו צ'ופר אמיתי – כמו הנחה של עד 50% על כל הקולקציה המטריפה שלהם. לא צריך הרבה יותר מזה כדי לשכנע אותנו להיכנס לחנות של האחיות הדס ועינב צוקר ולהתקע שם שעות. הדס ועינב מעצבות כבר 6 שנים למותג הנחשק והאהוב עלינו "רוס אובטה", זה שתמיד נוטף ממנו סקס-אפיל אורבני ומתוחכם, זה שכל פריט שקנינו ממנו עד היום – כמו קרדיגן מאריג שקוף – מעביר בנו זרמים נעימים ותחושות של סרט צרפתי ישן.

 

כך מצאנו את עצמנו מתלבטים אם להופיע לגפילטע השנה עם שמלה קצרה בצבע כתום-אדום עז, או עם טוניקה מגניבה בגוון קורל בעלת שרוולים רחבים, או פשוט ללכת עם מכנס קצר אפור וגופיית מפתה בעלת קפלים גדולים בחזיתה – שנראו נפלא יחד. כדי לא לעשות סקנדלים לדודה חנה – החלטנו למתן וללכת לבסוף עם שמלה בהירה ורומנטית (בתמונה), העשויה כולה ממשי נעים בגוון פודרה עדין ויפהפה. השמלה שעליה הודפסו איורי פרחים בסגנון ידני מגיעה גם עם בטנה (למען השקיפות) וחגורה דקה שמדגישה יפה את המותן (למען ההגינות).

 

יצאנו מהר בתחושה משכרת של הצלחה (לפני שהמוכרת תתחרט על המחיר), מחקנו עוד משימה מהרשימה הבלתי נגמרת של "קניות לחג" ועברנו לאם כל הפרויקטים: מתנה לאבא. מברגה בגוון קורל, תופס?

 

שמלת משי לחג (מדגם "חני") – 400 ש"ח (במקום 799 ש"ח, קיים גם בגוון אפור)
להשיג במכירת סוף העונה בחנויות Rhus Ovata (דיזנגוף 155, תל אביב, טל': 03-5233162; אוסישקין 48, רמת השרון, טל': 03-5405310)

[PSGallery=1m3qarcg2h]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה