26 בספטמבר, 2010

רואים את העור

המותג הדרמו-קוסמטי "לה רוש פוזה", לטיפול משלים בעור, נחת זה מכבר בישראל. הנקבוביות שלנו אסירות תודה

אם אתם פרנקופילים כמונו אתם בטוח מכירים את ההתמכרות ארוכת השנים של הצרפתים לבתי מרקחת. כל שלוש חנויות ניצב לו בית מרקחת שממש לא מוטרד מזה שיחד איתו ברחוב מצטופפים עוד חמישה בדיוק כמוהו. וגם לנו האמת זה לא ממש אכפת. תנו לנו להסתובב בין המדפים העמוסים במותגי טיפוח צרפתיים לאור נורות ניאון – ואנחנו מאושרים.

ולאחרונה, כשהגיע המותג הצרפתי LA ROCHE-POSAY לארץ, הרגשנו שמישהו אוהב אותנו שם למעלה. למעשה, את המותג האיכותי הזה (שמתפאר בתוצאות מחקריות מרשימות במיוחד) אנחנו מכירים מהתקופה שגרנו בפריז והיינו לקוחות נאמנים של לפחות שניים ממוצריו. מדובר במוצרים דרמטולוגיים שמיועדים לסוגי עור עם צרכים מיוחדים. אנחנו מכורים למסיר איפור העיניים שמגיע בבקבוקונים קטנים ועושה את עבודתו נאמנה (לא שומני מדי וכמובן שלא שורף). גם סבון הגוף לעור יבש מסדרת Lipikar גרם לעור שלנו לנצוץ והשאיר אותו באמת נעים ורך כמו שהוא מעולם לא היה.

כל המוצרים מתבססים על המים הטרמליים במעיינות לה רוש פוזה – מים עשירים במצבורי סלניום טבעיים שחלחלו דרך סלעי גיר, ומים עתיקים. נשמע מבטיח.

בכל מקרה, אין כמו להיכנס לבית מרקחת ולקנות מותג שעד עכשיו היינו פוגשים רק בפריז. או כמו שסבתא שלנו אומרת "אמינו לי, יש כאן הכל, כבר לא צריך לנסוע לאמריקה!". ואגב, אם מישהו יביא לארץ את המותג המדהים "klorane" אנחנו נהיה אסירי תודה לנצח.

סבון גוף מסדרת "ליפיקאר" של "לה רוש פוזה" – 125 ש"ח (400 מ"ל)
להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד. יש להתייעץ עם הרוקחת. www.laroche-posay.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה