28 במרץ, 2016

רב הגלויה על הנסתר

חנות "הגלויה הסודית" של יריד צבע טרי נפתחה במרקט שבוע לפני פתיחתה הרשמית ביריד צבע טרי. במילים אחרות זה אומר שיש לכם הזדמנות להיות הראשונים שבוחרים מתוך אלפי גלויות את שאהבה נפשכם. טוסו!

הבוקר, אין לנו זמן להכביר במילים. רוצים לומר, ככל שנשתהה כאן – נפספס את האקשן שקורה ממש מאחורי הקליק הבא: בפעם ה-3, אנחנו גאים להזמין אתכם להיות ראשונים לפני כ-ו-ל-ם ולבקר בחנות "הגלויה הסודית" של יריד "צבע טרי 8", שנפתחה הבוקר במרמלדה מרקט, ומאפשרת לכם לתפוס כבר מעכשיו (ועד שבת) עבודות אמנות מקוריות, בפורמט הכי לוהט שאפשר. על לא דבר.

מתקציר השנים הקודמות, ולטובת מי שלא מבין באיזה שוס מדובר, נזכיר רק כי מיזם "הגלויה הסודית", שנעשה בשיתוף אגף החינוך לאמנות של מוזיאון תל אביב, הוא פרויקט הדגל החברתי של יריד "צבע טרי" – הבמה המרכזית לחשיפת אמנים צעירים וגלריות עצמאיות, ובאופן כללי – לונה-פארק לשוחרי אמנות ותרבות בכלל. ובכן – בכל שנה, בחדר מלהיב אחד ביריד נפרשות כ-1,000 עבודות אמנות ישראלית עכשווית, מקוריות ושוות, בגודל אחיד של  גלויה, שאמנים, צלמים ומעצבים בעלי שם כמו גם סטודנטים לאמנות ועיצוב – הכינו במיוחד עבור האירוע. כל הגלויות היפהפיות (אתם לא מאמינים עד כמה) מוצגות אנונימית על המדף, בלי שתדעו מי הכין איזו, ובמחיר קבוע של 180 ש"ח.

והנה הקטע הכי טוב: בזכות הקשרים שלכם איתנו, תוכלו כבר מהיום לרכוש כמה גלויות שתרצו בחנות האונליין הבלעדית במרקט (ולקבל כרטיס כניסה בהנחה ליריד). זהו. מעכשיו הכל תלוי במהירות ובחושי האספנות שלכם: זיהיתם גלויה שתרצו להתאחד איתה לתמיד? תפסו אותה מיד (מכל אחת יש רק אחת), ולאחר שתקבלו אותה – תוכלו להפוך ולגלות מי חתום בצד השני. אולי הגרלתם את גרבוז? אולי זכיתם לרכוש להורים יצירה של סיגלית לנדאו, במחיר סימלי? מתנה מהממת. ואולי – אתם הראשונים לזהות את הכוכב הבא של ישראל? כמה יגאל אהובי מצידכם. אגב, כל ההכנסות מועברות למרכז מאירהוף לחינוך לאמנות, עבור מלגות לנוער מצטיין באמנות ממשפחות מעוטות יכולת. עניין משמח וחשוב מאוד.

היינו פה. לט דה גלויות-גיימז ביגין!

חנות "הגלויה הסודית" של יריד צבע טרי 8 – 180 ש"ח לגלויה (כל רכישה מחויבת בכרטיס כניסה ליריד, במחיר מופחת של 39 ש"ח)
לחצו כאן לרכישה (מהיום ועד שבת, 2.4.16, בשעה 18:00). הגלויות ניתנות לאיסוף ביריד צבע טרי 8, בתאריכים 5-9.4.16, בנמל תל אביב. גלויות שלא ייאספו ביריד – יישלחו לרוכשים בדואר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה