12 במרץ, 2014

רביעי מוזיקלי

פטיפון ששינה את פני הבית והדיסק המקסים לתינוקות ופעוטות של גולי דרזי-קול

לפני כמה שבועות קנינו הביתה פטיפון. את הישן שלנו זרקנו ברגע של טמטום כשעברנו מזמן מאיזה דירה שכורה לאחרת. די מהר הבנו את גודל הטעות ועכשיו, הפכנו לבית הכי מוזיקלי בשכונה. הילדים מחליפים תקליטים מבוקר עד ערב. יושבים על השטיח ומאזינים. חולים על dire straits. מכורים לביטל'ס. מאוהבים ביהודית רביץ. בגידי גוב ב"תנו לגדול בשקט" ("שוקולדה!!"). חולים על דייויד בואי. בקיצור – נחת.

אז המלצה מס 1 להיום – קנו פטיפון בדחיפות. את שלנו קנינו ברדיו הכוכב בקינג ג'ורג' 91-93, תל אביב. הנה מה שקנינו ואין כמוהו מעולה

ובאותה רוח מוזיקלית, קיבלנו לאחרונה את הדיסק של גולי דרזי-קול. עובדת סוציאלית ומוזיקאית שעורכת בין השאר מופעים לתינוקות ולפעוטות בכל הארץ. בדיסק החדש "שמחים נהיה" תמצאו עיבודים חדשים ואקוסטיים לקלאסיקות כמו אצא לי אל היער, מפרשי זהב ועוד ושירים מקוריים ומקסימים. הדיסק הראשון שלה "הגיטרה ששרה" מקסים לא פחות וגם הוא משלב בין עיבודים לשירים מקוריים. ומעל הכול – קולה הענוג של גולי, האוצרוּת המבורכת, הנגינה המופלאה והמרגיעה והאווירה המנצחת. כל הילדים עד כה – מאד אהבו.

אז המלצה מס' 2 להיום – הדיסקים של גולי דרזי-קול. הקודם "הגיטרה ששרה" והחדש "שמחים נהיה". להשיג בצומת ספרים, דיאדה, ובחנויות בוטיק למוצרי תינוקות. 49 ש"ח. לפרטים נוספים היכנסו לעמוד הפייסבוק של גולי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה