09 באוגוסט, 2010

ראש של פיל

הטישירטס המעולות של המעצב פילפלד הן הנשק החם שלנו למפגשים חברתיים מכל סוג

חשבנו שזה קורה רק בסרטים אמריקאיים עם ליסה קודרו וחברות, אבל כשפתחנו את ההזמנה גילינו שזה קורה גם כאן בלבנט – פגישת מחזור. צמד המילים שגורם לכל החננות שהפכו לטייקוני היי טק להריע בשמחה ולקולים שעדיין מחפשים את עצמם, למצוא ומהר טייטל הולם למונח 'בין עבודות'.

וכך גם אנחנו (משהו בין לבין. תלוי את מי שואלים) בערב לח אחד נאלצנו להגיע למפגש עם חברינו משנת תרל"ח, כששאלה אחת מרחפת מעל ראשינו – "מה כדאי ללבוש שייראה נון שלאנט אך מתוחכם ויזכיר לכולם כמה לא מתאמצים אך וירטואוזיים היינו בתיכון". התשובה המוחצת שלנו היתה הטי שירט המגניבה של פילפלד, פריט הלבוש הפשוט שלא משאיר אף אחד אדיש. מאחורי המותג פילפלד עומד, יושב או שוכב (לבן אדם הזה יש שעות יקיצה חלומיות) ניר פלד המוכשר כשד שעוסק בכל מה שקשור לעיצוב גרפי, גרפיקה ומה שביניהם – איור עטיפות דיסקים לחבריו המגניבים (כהן @ מושון), פלאיירים למסיבות, ציורי קיר, סתם איורים ולאחרונה גם עיצוב של מלון בוטיק חדש.

בין לבין, פילפלד מוציא מדי קיץ גם כמה טי שירטים, ככה בשביל הכיף. כל הטי שירטים נושאות הדפסים בשחור, לבן או אפור של אימג'ים אפוקליפטיים משהו כמו איש ששערו עשוי ממכוניות חלודות, גורילה עם גשר על שיניה, שלושה כלבים עארסים עם כאפיה, ילד עם ראש של בית מחזיק כלב עם ראש של מכונית הפוכה, כבש גדול מחבק בידיו האנושיות כבש קטן, ילדה רוכבת על תרנגולת ללא פנים, טיגריס עם קוקיות, מקווים שהבנתם את הראש. את 25 הדוגמאות אפשר לבחון באתר של פילפלד ולבחור את ההדפס שייצג אתכם הכי טוב (טיגריס עם קוקיות?).

טי שירט של פילפלד – 99 ש"ח
להשיג בפלזמה (קינג ג'ורג' 8 תל אביב) ובארדו (מסדה 34 א', חיפה), www.pilpeled.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה