09 באוקטובר, 2012

ראש טוב

נפתחנו לעולם הקוסמטיקה של LAOR, והתחלנו מהראש: הכירו את השמפו שהציל אותנו מגורל דליל ומפוצל

השיער שלנו לא נולד אתמול. הוא כבר יודע להתמודד עם השמש הלבנטינית, עם היובש של המזגן ואפילו עם הלחות המרגיזה של סוף הקיץ. אבל עם האקלים הטרופי שעבר פה בטעות בדרך לקופיפי? עד כאן. מה בדיוק אמור קארה גלי לעשות עם 53% אחוזי לחות, 37 מעלות וטפטוף מאובק? ברגעים כאלו, אנחנו מתקשרים לאחת שיודעת, חברה שכבר חקרה כל סוג שמפו ומרכך אפשרי, ותמיד נראית כמו אחרי החלקה יפנית.

מתברר שהכוכב במקלחת שלה הוא לא אחר מאשר השמפו הצמחי של LAOR, מותג הקוסמטיקה הטבעית של אורי טולגי. אורי, שעבד שנים בתחום הקוסמטיקה, הפלסטיקה והויטמינים החליט בשנת 2001 להקים חברה פרטית משלו, שתציע פתרונות פרא-רפואיים לעור בעייתי בכל אזור בגוף. בבוטיק היפה שלו בתל אביב, תמצאו גן עדן של טיפוח, בישום, הזנה, המרצה, לחות, הבהרה, הגנה מהשמש, פילינג, דאודורנטים, יום ניים איט – בנוסחות ופורמולות מקוריות שיהפכו אתכם לפוסטר של חיוניות וזוהר. אמא אחת שניסתה כל סרום יוקרתי מחו"ל, מספרת שרק אורי הצליח להתאים לה קרם פנים שניקה באמת את הפגמים והפצעים מתחת למייק אפ, וגרם לחברות שלה להמר מאחורי גבה על כמה שיפצורי בוטוקס עברה (אפס ליידיז, בדוק). אנחנו כאמור, החלטנו להתחיל עם שמפו צמחים בשם Clear Head אדמדם (שמתאים לשני המינים, בעלי שיער דליל). כמו כל המוצרים של LAOR גם הממזר הזה אינו מכיל SLS ושאר חומרים מרושעים, ונועד בעיקר להגן על הקרקפת מנזקי אקלים (מש"ל). מעבר לויטמינים ופרוטאין טבעי, תמצאו בשיקוי הקסם הזה גם תמציות תה ירוק, מרווה, סרפד, רוזמרין, קלנדולה, ומקציף שמופק משמן קוקוס. נשמע יאמי.

תוך חפיפה וחצי שמנו לב להבדל, השיער התחזק, הנשירה התמעטה (יש אלוהים!) והצלחנו סוף סוף לצאת מהבית עם פריזורה מלאה וחיונית, שלא מסגירה התקפי חרדה וקרחות-צד. בקיצור אורי, תסלח לנו אם נתנחל אצלך מעכשיו בכל מחלקה. אנחנו פשוט מאוהבים, עד מעל לראש.

שמפו Clear Head  צמחים ורוזמרין– 63 ש"ח (300 מ"ל)
להשיג ב-LAOR, אבן גבירול 54, תל אביב, טל': 03-6093554, או דרך האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה