15 ביולי, 2014

קר, מתקרר, קפוא

גלידריה חדשה מקפיאה מולכם על המקום את הטעם שהכי מתחשק לכם ללקק כרגע. סורבה תפוצ'יפס מישהו?

לא, זה לא ייאמן. אנחנו רק מוציאים את הבוהן שלנו מהבית בבוקר, וכבר מטפטפת לנו זיעה מהריסים. אם היה לנו השכל או הפרוטקציה כבר מזמן היינו מוציאים אשרת שהייה חוקית לסיביר ומתחבאים שם עד דצמבר. בינתיים, החלטנו לנחות במקום שנשמע לנו עם האקלים הכי קרוב ונכון לנו – גלידריית "מינוס ⁰ 196-".

 

המקום שנפתח לאחרונה בטיימינג מדויק לעונה, לא דומה לאף גלידרייה שפגשנו עד כה (ופגשנו). במקום ויטרינה עם טעמים מוכנים מראש – כאן מכינים את הגלידה שלכם מולכם ממיני פירות, משקאות וחומרי גלם טבעיים וטריים, על בסיסים שמתאימים לכל נודניק – חלבי, סויה טבעוני, יוגורט או ללא סוכר. אפשר לבחור גם תוספות כמו אוריאו, או מרשמלו, או בוטנים, או קוקוס, או לוטוס או יאללה, שימו לנו הכול. את כל המרכיבים שבחרתם מכניסים למכונה מיוחדת, ועליהם נוסכים את השחקן הראשי – חנקן נוזלי בטמפרטורה של מינוס 196 מעלות שמקפיאה מיד את הבלילה. כעבור 40 שניות (על השעון!) מתוך ענן לבן, ובאווירת הארי פוטר שמהפנטת כל זאטוט – הגלידה המקורית שאתם בחרתם לייצר מוכנה ומשובחה.

את המעבדה המתוקה הזו, עם כל המכונות והתרמוסים הכמוסים, הקים דניאל ניסניק, שעלה אלינו מארגנטינה (טוב שבאת!) והחליט לייבא איתו את הרעיון, בו נתקל במהלך טיול שערך עם אחיו בהונג קונג. אחרי הרבה ניסויים וטעיות וטעימות – הגיעו למרקמים מיוחדים והרכיבו תפריט מומלץ עם טעמים שכדאי לכם לרקוח כמו שוקולד עם ריבת תפוז וויסקי, ריבת חלב עם מוחיטו, קייפירושקה (גלידת וודקה!), חלב סויה עם תמרים ובננות, ועוד. אנחנו הצבענו על שערות חלבה שהפכו בשניות לגלידת חלבה עם תותים, ובנוסף גם גלידת תפוזים שנעשתה מול עיננו ולשוננו ממיץ תפוזים סחוט טבעי בתופסת שוקולד מריר –  והופ! הפכנו בקסם לאנשים המאושרים בתבל.

 

ועכשיו, למי שמוצא את השלט של המזגן: שים לנו על איזה מינוס עם אייקון חנקן נוזלי.

גלידריית ⁰ 196- (מינוס 196 מעלות)  – 18-23 ש"ח (למנה של כ-2-3 כדורים)
בוגרשוב 41, תל אביב, טל': 03-5607219, עמוד הפייסבוק.

[PSGallery=dd7ekfsxyy]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה