25 ביולי, 2011

קרנבל בנחלה

התכשיטים הצבעוניים של "כרמליטה" הכניסו קצב (סמבה) למגירת האקססוריז שלנו

לא צריך הרבה כדי לשכנע אותנו ששחור זה מרזה, ויפה, וקלאסי ונצחי. יש מצב שאנחנו בכלל אמרנו את זה ראשונים. ובכל זאת, קשה מאוד לעמוד בפרץ הצבעוניות שתוקף העונה מכל חלון ראווה ולא מרחם. וכמו בכל שינוי, גם בעניין הזה – אנחנו ממליצים להתחיל בקטן. לכו למשל על השרשראות של "כרמליטה" שצובעות בכתמי צבע מהממים כל אאוטפיט קודר.

נעמה ברוש, העומדת מאחורי "כרמליטה", היא ד"ר למדעי החיים שעזבה את המעבדות ואת המבחנות והחליטה להתנסות בעולם עיצוב התכשיטים. אחרי שמצאה במקרה באחת המגירות בביתה גוש פימו קטן ומסקרן, שלפה הוראות הכנה מהרשת והחלה ליצור להנאתה תכשיטים צבעוניים, משמחים ושובי לב עם אלמנטים כמו תוכים, ציפורים, פירות ופרחים. את התכשיטים החלה למכור לפני 4 שנים בשוק המעצבים, עד שהחליטה לשדרג את הדוכן הקטן ופתחה חנות יפהפייה ליד שוק הכרמל בתל אביב. המיקום והאווירה התאימו באופן מושלם לשם המותג ולדמות המככבת בלוגו – כרמן מירנדה, זמרת ושחקנית ברזילאית שנודעה בתלבושותיה הססגוניות וכובעי הפירות שלבשה בהופעותיה.

כיום משתמשת נעמה גם באקריליק, חרוזי פלסטיק, יציקות מתכת שהיא צובעת מחדש, אמייל, לבד מרינו, חרוזים וגולדפילד – ויוצרת מכל אלה שרשראות, עגילים, מסרקות, סיכות ראש וקשתות שעליהן היא מתקינה עולם ומלואו. אנחנו לא יכולנו להוריד את העיניים משרשראות מתכת מוזהבות עם סידורי פרחים גדולים (כמו בתמונה למעלה), אליהן מצטרף לעיתים יונק דבש קטן, אגוז או איזה אשכול טרופי (ראו עוד תמונות למטה), שמכניסות מיד אנרגיות קיציות למערכת. זהו, אנחנו מוכנים לקרנבל בברזיל. מי דואג לזנב נוצות?

תכשיטי "כרמליטה" – החל מ-60 ש"ח (לעגילים צמודים) ועד 700 ש"ח (לשרשראות ענק)
להשיג בחנות אונליין, או בסטודיו – רמב"ם 9, תל אביב (בין שוק הכרמל לנחלת בנימין, ליד "כרמלה בנחלה"); וגם בחנות המקוונת ב-ETSY
. לפרטים נוספים – הציצו בדף הפייסבוק.

[PSGallery=7958sha8l7]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה