02 במאי, 2010

קריסטל קליר

קפיצה קטנה לחנות הקריסטלים וכלי הבית הוותיקה "זילברשטיין" באלנבי הצליחה להחזיר אותנו אחורה בזמן, לצקת משמעות לביטוי 'בוהמה' ולתת יופי של רעיונות לנדוניה

בכל פעם שאנחנו רואים סרט רומנטי אמריקאי הכולל חתונה בעלילה, אנחנו יודעים שתכף תבוא הסצנה בה יכנס הזוג המאושר לחנות כלי בית יוקרתית (כלומר הכלה ואמא שלה), כדי להכין לאורחים רשימת מתנות אופציונליות למקרה שיעדיפו לצייד אותם בסרוויס חדש במקום לעזור להם לממן את הקרוז באיים הקריבים.

במחשבה ראשונה, תמיד מתחשק לנו לייבא ארצה את המנהג החביב, ולרוץ "להירשם" באחת מהחנויות החביבות עלינו (עוד לא החלטנו איזו). אבל אז אנחנו נזכרים באוסף הסיפולוקסים האדיר של ההורים שלנו ומיד מתחרטים על כל הקטע. אז לכבוד עונת החתונות המתרגשת עלינו לטובה, ולמקרה שמתחשק לכם לפנק את הזוג בטעם של פעם (לפחות כמו קינוח פרווה וסוכריות דרז'ה) טוב תעשו לו תיגשו לחנות כלי הבית הוותיקה של צבי זילברשטיין, המציעה כבר 85 שנה מערכות פורצלן מבוואריה שבגרמניה, כוסות קריסטל מעוטרות מצ'כיה, סכו"ם מוזהב 24 קראט מיפן ועוד מיני פריטים שמחזירים עטרה ליושנה במלוא מובן המילה.

לאחר שעות של התלבטות בחנות העמוסה והנהדרת, בין סט וויסקי מטמטם הכולל 6 כוסות ובקבוק מקריסטל איטלקי לבין סט לימוז' צרפתי של מגשי קינוחים מפורצלן ב-3 קומות, החלטנו סופית על שישיית כוסות קריסטל מקוריות בצבע זהוב עם חריטות וקישוטים עדינים מתוצרת Bohemia, בול כמו אלו שפחדנו להביא איתנו במזוודה מפראג.

אז אם נפלתם על חתונה של זוג בראש טוב ובמצב מאוזן בבנק, או סתם מתחשק לכם להביא מתנה שלא נכנסת בחריץ של הכספת – שחררו לחופשי את היקה שבכם ולכו על קריסטל.


סט של 6 כוסות קריסטל מקוריות מתוצרת "בוהמיה", צ'כיה – 1,290 ש"ח (בסגול), 1,550 ש"ח (בזהוב)
להשיג ב"א. זילברשטיין", אלנבי 41, תל אביב, טל':03-5255047, שעות פתיחה: 09:30-16:00

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה