20 בינואר, 2011

קריאת חובה

הבלוג הרשמי של מסעדת "יועזר בר יין" הוא כל מה שאנחנו צריכים לסופשבוע ובכלל

לקראת יום נישואין עגול ומיוחד, איימה חברה שלנו (שהיא קצת קלפטע) על בן זוגה (שהוא קצת פַּאפּי): "או מסעדה טובה באמת, או שאני פותחת פרופיל בג'יידייט". אחרי 3 שעות של יין מעולה, בשר משובח, צלחת "חזירויות" גדושת נקניקים וענני וניל מרחפים על הלשון – שהוגשו להם ב"יועזר בר יין", התאהבה החברה בבעלה בשנית. ועכשיו, כשיש ליועזר בלוג חדש ומעורר תיאבון (yoezer.com) אפשר להתחיל לבלות כבר מהבית.

שאול אברון, שציין לא מזמן 15 שנים להיווסדה של המערה המיוחדת שפתח בסמטת יועזר איש הבירה ביפו, התחיל את דרכו המקצועית בעולם התקשורת, כשבין השאר הספיק לשמש ככתב הכלכלי של "מעריב" וכבעל טור אוכל אישי בעיתון "חדשות" המיתולוגי. לקראת יום ההולדת החגיגי למסעדה, ולאחר ששם לב כי לחבריו וללקוחותיו הוותיקים יש לא מעט סיפורי אוכל מרתקים ומהנים ששווה לחלוק, החליט שאול לאסוף את כולם ולפרסמם בבלוג חברים משותף, באווירת עיתון בית ספר רכילותי (לדבריו), לו קרא בשם המדויק – "צהובון יפואי".

בבלוג המשובח שהוקם לפני כחודשיים תמצאו לא מעט זוויות הסתכלות מקוריות על אוכל, כמו כתבתו של יאיר יוספי על מה אוכל צוות הטבחים במסעדות כוכבי מישלן; כתבתו של זאב חפץ על מסעדה סיציליאנית בניו יורק שהצליחה להגיע לבוקינג מלא עד סוף 2011; ואפילו מונולוג מיוחד של השחקנית ג'יטה מונטה שהוזמנה לבשל כשפית אורחת ב"יועזר". יש סיפורים מצולמים שכתב שאול, יש מתכונים נהדרים של חיים כהן ואלי לנדאו, יש המלצות על בוז'ולה וגראפה נדירים ביותר ויש אפילו הסבר מפורט של אדם ברוך מ-1998 שמבהיר סופית מי היה בעצם אותו יועזר מפורסם.

אבל הסוד המתוק ביותר מסתתר בעמדת העורכת. את הבלוג המצוין הזה אוצרת ועורכת בכישרון אדיר העיתונאית הוותיקה והאמנית ציפה קמפינסקי. כמו שאומרים, הרווח כולו שלנו.

קחו לכם סופשבוע באווירת מקומון איכותי ותראו איך גם אתם נסחפים עם האהבה של כולנו לסיפורים טובים, יין טוב ואוכל שחייבים לכתוב עליו הביתה.  

הבלוג "צהובון יפואי" של "מסעדת יועזר בר יין" – yoezer.com
לקבלת עדכונים שוטפים (ושווים) מדף הפייסבוק הרשמי של יועזר – לחצו כאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה