10 ביולי, 2012

קריאה אחרונה לנוסעים

האפליקצייה "עברית" להורדת ספרים הפכה את המזוודה שלנו לסופר לייט

זה קרה לנו פעם אחת, ואנחנו מקווים שאחת ויחידה: עמדנו באמצע שדה תעופה של ארץ אחרת, מבולבלים ומפודחים עד מוות, כשאנחנו שולפים בהיסטריה מהמזוודה כל מיני חפצים ואביזרים ונאלצים להשאיר אותם שם, על הדלפק, מול עיניהן הנדהמות של הפקידות המטופחות עם המטפחות. היינו צעירים, את המושג "אובר ווייט" הכרנו רק מקבוצת הדיאטה, וגמרנו את הטיול בלי גרוש. לא הייתה ברירה: נאלצנו לבחור בין המגזינים שהדודה ביקשה שנביא בשמה לאבא (ביי ביי 20 גיליונות של "סייקולוג'י טודיי"), לחומרי הניקוי הנחשקים שהבטחנו לשותפה שלנו (ביי ביי ספריי נגד אבנית של השד יודע מי) לעשרה מארזי ענק של אמ&אמ'ס לצריכה עצמית שנזקקו לטרולי משל עצמם. נחשו מה בחרנו. לצד המגזינים וחומרי הניקוי נאלצנו להשאיר גם כמה מספרי הקריאה החביבים ביותר שלנו, שליוו אותנו לאורך כל הטיול. עפרה מהספרייה העירונית, זה הזמן להודות (יש התיישנות): הבית שלנו לא באמת נשרף, אבל תודה שוויתרת לנו על הקנס.

מיזם "עברית" המבורך, שמציע כ-1,500 ספרי קריאה דיגיטליים מכל סוג שעולה על דעתכם, ובשפת אמכם, שם סוף לטרגדיות כמו זו שחווינו אז. אפליקציית "עברית" באייפד, באנדרואיד או בקורא הספרים האלקטרוני "עברית" תאפשר לכם לקרוא בנוחות כמה ספרים שרק מתחשק לכם, בלי לדחוס אותם למזוודה. נוסעים עם הילדים? אחלה: בקטגוריית הילדים והפעוטות של "עברית" מתעדכנים כל העת יופי של ספרים שיאפשרו לכם לקחת איתכם חצי מהספרייה ולבדר את הזאטוטים גם בתפוצות (בעודכם לוגמים, נניח, סמוט'י בנחת על החוף בתאילנד). ספרי הילדים של "עברית" משלבים גם הפעלות ומשחקים אינטראקטיביים שבאמצעותם הדמויות מתעוררות לחיים, כך שאם שקלתם לקחת איתכם לטיול גם או-פר צמוד/ה, על תקן שמרטפ/ית – הרגע חסכנו לכם עוד 50 קילו מהמטען הכולל.

במילים אחרות, עולם ספרי הטיסה השתנה לגמרי. לא רחוק היום שבו מכשיר השיקוף בשדה התעופה יעצור את המזוודה שלכם בבידוק הביטחוני, דיילי הקרקע ישלפו מתוכה שלכם את רם אורן החדש ויישאלו בחשדנות, "ומה זה? אדוני? יש לך איך להסביר את זה?". ואנחנו הרי לא רוצים אי נעימויות שיעכבו אותנו בדרך לקופיפי, נכון?

ספרים דיגיטליים בהוצאת "עברית": ספרים בודדים החל מ-25 ש"ח. חבילת בסיס: 200 ש"ח לרכישת ספרים בשווי 250 ש"ח, חבילת פרימיום: 300 ש"ח לרכישת ספרים בשווי 400 ש"ח. מבצע קיץ: 1+1 על כל הספרים, ברכישת 2 ספרים ומעלה. לפרטים: www.e-vrit.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה