05 באפריל, 2017

קרב הדיוות הגדול

אנחנו מזמינים אתכם לצלול איתנו עמוק אל תוך הספה, ולהתמכר עד מעל לראש ל"אויבות", הסדרה החדשה העצובה-מצחיקה של ריאן מרפי עם סוזן סרנדון וג'סיקה לאנג

לחסל לבד גלידת שוקו בננה משפחתית; לעשות שופינג בהפסקת הצהריים; לשכנע את הילדים שכבר 20:00 (כש- 18:00) וצריך ללכת לישון. אלה הגילטי פלז'רס העדכניים שלנו. אה, וכמובן – צפייה לילית ב"אויבות" ("Feud"), הסדרה החדשה של רשת FX האמריקאית. מדובר, חברות וחברים, לא פחות מסדרה היס-ט-רית.

 

ה"אויבות" הן סוזן סרנדון (התגעגענו אליך, ליידי) וג'סיקה לאנג (את בכלל מיס עולם מבחינתנו), שמגלמות את כוכבות הקולנוע האגדיות בטי דייוויס וג'ואן קרופורד. דייוויס וקרופורד נחשבו בתעשיית הקולנוע לשתי ישישות שזמנן עבר בעת שעבדו יחד על הסרט "מה קרה לבייבי ג'יין" בשנת 1962. הסרט ההוא הפך לקלאסיקת אימה בלתי נשכחת – בעיקר בזכות הריבים המתוקשרים בין שתי הצ'ילבות מאחורי הקלעים – וזה בדיוק הסיפור שעומד במרכז עלילת "אויבות".

 

גאון הטלוויזיה ריאן מרפי ("Glee", "אימה אמריקאית" ו"אמריקה נגד או.ג'יי סימפסון") יצר את הסדרה, שנכנסת חזק בעולם הגלאמור ההוליוודי של שנות ה-60, ודרך שיחזור מדויק וסטיילינג מרהיב, מביאה את מציאות חייהן הכואבת של שתי כוכבות מזדקנות בתעשייה מיזוגנית ואכזרית במיוחד. אי אפשר שלא לחשוב על כך שכנראה גם סרנדון וגם לאנג מתקשות לקבל תפקידים ראויים בגילן היום, ואולי זו הסיבה ששתי הדיוות המנוחות, דיוויס וקרופורד, זוכות לקבל מממשיכות דרכן פורטרטים כל כך מכמירי לב ומלאי אהבה.

עד לכתיבת שורות אלו, שודרו ארבעה פרקים מתוך שמונת פרקי העונה הראשונה. כל פרק אורך כשעה, וכל סצנה – זהב. לא משנה מי אתם/ן, "אויבות" תשתלב היטב ברשימת הגילטי פלז'רס שלכן/ם. על החתום, אנחנו.

 

לצפייה בטריילר של "אויבות".

לצפייה בטריילר של המותחן הקלאסי המצוין "מה קרה לבייבי ג'יין" שהתחיל את הכל (במידה שעוד לא ראיתם/ן, אנחנו ממליצים לראות אותו לפני הצפייה בסדרה למיקסום החוויה).
 
"אויבות" – כל שני 22:00, yes דרמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה