29 ביולי, 2013

קראש מהקרשים

הכירו את הידיים הטובות של לירן אלטמן, נגר מסוקס שיגשים לכם כל פנטזיית עץ, החל מספסל נוסטלגי ועד מיטה שפותחת צ'אקרות מיניות. הלב שלנו נסורת

זה לא סוד שיש לנו חולשה לאנשים שעובדים עם הידיים, כולל כל המשמעויות הפיזיולוגיות הבאות לידי ביטוי בשרירי הזרוע ובית החזה של אותם בעלי מלאכה מסוקסים (ומסוקסות!), ובואו נעצור כאן. כך שיכולנו לספר לכם עוד הרבה על עץ ממוחזר וכמה שחשוב לייצר רהיטים דווקא מעץ שבדיוק סיים קשר, אבל בינינו – אנחנו פשוט מכורים לנגריות, ולא רק בגלל ריח הנסורת וארומת הדבק.

כשפגשנו את ספסלי העץ הממוחזר של לירן אלטמן – נגר מפרדס חנה (ופלורנטין לשעבר) שמנגר בבית המלאכה שלו בקיבוץ משמרות – הרגשנו חולשה בברכיים, כזאת שדורשת לשבת מיד, על הספסל הקרוב ביותר. ספסלי העץ הממוחזר שלו הזכירו לנו את שיעורי המקהלה ביסודי, עם הרגליים המתנדנדות בקצב השיר ועם הצחקוקים חסרי הדאגה. התחלנו להציק וגילינו שאלטמן הוא נגר עם עשרים שנות וותק, מתוכן חמש שנים ב"קסטיאל רהיטים" ועוד חמש בסן פרנסיסקו, אצל נגר שלימד אותו טכניקה מדנמרק, שכוללת מיחזור וחיבורי עץ ללא דבק ומסמרים. בשלב הזה כבר לא הופתענו לשמוע על עמוד חשמל אחד מעץ, בר מזל במיוחד, שאלטמן גרר אליו לנגרייה, פרס לפרוסות דקות וייצר ממנו שולחן משגע – בוצ'ר בלוק משודרג, אם תרצו – וגם לא על המיטות שהוא מנגר, שהתפרסמו כ"פותחות צ'אקרות מיניות" (כן, כן, תשאלו את אחותו, היא קיבלה מיטה כזאת, ויותר לא נרחיב). אלטמן, שמגדיר את עצמו כ"פריק של איכות וקווים נקיים, משתולל כשנותנים לי. אוהב עץ ואוהב את הלקוחות שלי" (נכבשנו!)  לא רק מנגר אלא גם מעצב, אבל מבטיח שאם תבואו אליו עם פנטזיית עץ משלכם – או גזיר עיתון עם תמונה של רהיט יפני שהתאהבתם בו, נניח – הוא יעשה כמיטב יכולתו כדי להתחבר לעניין (ללא מסמרים, כן?). אין מה לומר, שייף לנו את הלב.

מחירי רהיטים לדוגמא: ספסל – החל מ-450 ש"ח, מיטה – החל מ-3,500 ש"ח, רהיטי עץ ממוחזר – החל מ-8,000 ש"ח, שולחן מעמוד טלפון – 10,000 ש"ח.
לירן אלטמן – נגר, טל': 050-3880066. תמונות ופרטים נוספים בעמוד הפייסבוק. שעות פתיחה בבית המלאכה בקיבוץ משמרות: בתיאום מראש.

 

אז בבית הספר. הספסלים של לירן אלטמן

 

 

 

ספסולוג מומחה. שולחן אורחים נפתח של לירן אלטמן

 

 

 

[PSGallery=cxr61sb10g8]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה