01 בספטמבר, 2013

קצת נעים הערב

קיט סתווי עוזר להתניע את העונה שהכי חיכינו לה אבל אוטוטו נגמרת

הנה ההתלבטות שלנו: מצד אחד בא לנו לחגוג את הערבים האחרונים, שעושים לנו נעים בכל הגוף ולציין בקולי קולות שהסתיו כבר כאן. מצד שני, אתם יודעים מה קורה למי שפותח עין (מקבל חמסין לפרצוף?).

אז בואו נעשה את זה חרישית: הרכבנו לעצמנו ולכם קיט קטן שחוגג את הימים המופלאים והנדירים האלה שבין "פחות חם" ל"עוד לא קר", וכולל כמובן את הגרביים הראשונות לעונה (כפכפים, אנחנו צריכים לדבר), צעיף מושלמיניו וקליפ שלא עוזב לנו את היוטיוב כבר עשרה ימים. כבר מריחים שסתיו, תודו:

#1
מה – גרבי "כדורגל" יוניסקס עם שלושה פסים עליונים במיליון ושתיים צבעים שונים (לכו על הנבחרת המועדפת עליכם), על רקע לבן או רקעים מתחלפים. מתחילות מגובה של אחרי הקרסוליים ועד אחרי הברך.
כמה ומאיפה – החל מ-41 ש"ח, מהאתר של אמריקן אפרל או מחנות הדגל – המלך ג'ורג' 67, דיזנגוף סנטר, ת"א, טל': 03-6200481
עם מה זה הולך – עם נעלי בית או סניקרס חדשות, אבל זה כבר באמת ווישפול ת'ינקינג.

 

#2
מה – אחד מצעיפי השאל הענקיים והחדשים של נועה לוי ערן, שחזרה שוב מסיבוב השראה ויצירה בחו"ל עם 13 דגמים שעיצבה בשילובי צבעים סתוויים מתחלפים, ששוב עושים לנו את זה בלי בושה. חלקם מפשמינה איכותית ונעימה, חלקם משולבים עם קשמיר מחמם, ובכולם אפשר להתחבא ולהתכרבל עד שיהיה כאן טפטוף רציני.
כמה ומאיפה – החל מ-199 ש"ח לצעיף קיץ דק ועד 349 ש"ח לשאל חורפי, להשיג בחנות המעצבת ABRAMEY (צילום: תהילה שטנגר).
עם מה זה הולך – עם מה לא.

 

#3
מה – הסינגל האחרון והשחור-לבני של ארקייד פייר, להקת האינדי רוק הקנדית שתמיד עושה לנו את זה (בריפיט) עם כל אלבום חדש. לקראת הרביעי שלהם, שייצא לפי השמועות בסוף אוקטובר, שוחרר הסינגל הנושא את שם האלבום Reflektor בהפקה של ג'יימס מרפי הענק, ועם וידאו מדהים שקשה להפסיק לצפות (עד הפעם השלישית אתם כבר מזמזמים את זה בע"פ). אגב, הקשיבו היטב סביב דקה 4:50, ותצליחו לשמוע את דיוויד בואי מצטרף להמנון הסתיו החדש שלנו.
כמה ומאיפהמיוטיוב, ובקרוב (29.10) יגיע האלבום Refkektor לחנויות – 12 דולר בהזמנה מוקדמת באמזון.
עם מה זה הולך – תה נענע ושתי רגליים על המעקה במרפסת.

 

[youtube 7E0fVfectDo]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה