10 בדצמבר, 2012

קצף קטן

אפליקציית CUPS עושה את הבלתי ייאמן: מנוי לכוסות קפה במגוון נקודות בעיר, ובמחיר שמאפשר לנו ללכת עם ההתמכרות שלנו עד הסוף. נס-פרסו

ברוח החג, אנחנו משתדלים להתבונן סביבנו ולזהות ניסים קטנים (עם פוטנציאל לגדולים). למשל, החזר מפתיע מחברת החשמל. למשל, ג'ינס שנסגר עלינו. למשל, קפה בזול. כן, קפה בזול! בואו נעשה חישוב קטן: נניח שאתם קונים קפה אחד ביום, פינוק בוקר אחד בתחילת כל יום עבודה. יוצא לכם עשרים יום בחודש? יוצא. עכשיו תכפילו, נניח, ב-14 ש"ח לכוס. יצא לכם 280 ש"ח לחודש? כמו כלום. והרי לפניכם האפליקציה הסלולרית החינמית והמגניבה Cups, שמאפשרת לכם לרכוש מנוי לקפה בעשרות בתי קפה, בכמעט שליש(!) מהמחיר הזה.

איך זה עובד? ככה: משלמים על מנוי חודשי (במסלול של כוס קפה אחת ביום, או מסלול קפה בלי הגבלה), מגיעים לאחד מבתי הקפה שנרשמו לשירות, מזמינים את הפייבוריט שלכם (בוץ, אספרסו, קטן, גדול, אמריקנו, תה ואפילו שוקו), ונותנים לבריסטה או לברמן את הסלולרי שלכם כדי שיקיש שם את קוד בית הקפה, וסה טוּ. הכוס שלכם כבר בדרך בלי לפתוח את הארנק, בלי כרטיסייה עם מאפה עשירי חינם, בלי כלום. המסלול הרגוע (של כוס קפה ביום) עולה 99 ש"ח לחודש, והמנוי הבלתי מוגבל, לקפהוליקים אמיתיים – 169 ש"ח (כולל השהייה טכנית, מובנת לגמרי, של חצי שעה בין רכישה לרכישה. נעמוד בזה). במילים אחרות: אתם יכולים לארגן לעצמכם הרעלת קפאין בזיל הזול, או במקרה הטוב יותר – ליהנות מההפוך שלכם בלי לצאת פראיירים. חמשת היזמים התל אביביים הנמרצים שהמציאו את Cups, מדווחים כבר על 30 בתי קפה בתל אביב שהצטרפו לעניין (ראו רשימה חלקית מטה), ובקרוב הם מתכננים גם להתרחב מחוץ לתל אביב ואף לעולם כולו. אם אתם מכורים לקפה השכונתי ולא מצאתם אותו ברשימה, תוכלו להמליץ עליו באתר או לשלוח את בעלהבית לרחרח בעצמו ולמלא פרטים, והחבר'ה כבר ייצרו איתו קשר.

אגב, ממש עכשיו (ולצד הסופגניות), הם מציעים תמריץ נוסף: כל מנוי שיבקר בעשרה בתי קפה שונים לפחות עד סוף 2012, יקבל ארוחת בוקר מפנקת על חשבונם בקפה "פטיט" בפלורנטין. נשמע לנו אחלה. אז בשבילנו, אם אפשר, נס גדול (היה פה) על חלב. ושיהיה רותח.


אפליקציית CUPS – ללא תשלום (חפשו "קאפס" ב-AppStore)
רשימת בתי הקפה של "קאפס" מתעדכנת כל הזמן. בינתיים כלולים בה בתל אביב, בין השאר: "תולעת ספרים" בכיכר רבין ובמאז"ה, "קפה פלא" ברוטשילד, "ברנש" בבוגרשוב, "קיוסק קק"ל" (בן גוריון/דיזנגוף), "קפה מסריק", "קפה אשתור" (בזל) ועוד רבים וטובים.
לרשימה המלאה והורדת האפליקציה – cupstelaviv.com (בקרוב בערים נוספות בארץ ובחו"ל). סרטון הסבר קצר – כאן.

 

בדרך לאמריקנו החמישי. אפליקציית CUPS

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה