03 באפריל, 2008

קפלו במחיאות כפיים

מקפל הבגדים האולטימטיבי פליפר הוא החבר החדש שלנו בבואנו לעשות קצת סדר פסח בארון או להפוך את ערימת הכביסה שלנו למדף מתוקתק בזארה

פסח או לא פסח, יש עבודות בית שאנחנו מעדיפים להתעלם מנחיצותן ולהתכחש להן בעקביות, מה שגורם לאי נעימות במצבים מסויימים – למשל, כשאנחנו באים בקרב הבריות לבושים במחלצות עתירות קמטוטים. על דלתות ארון הבגדים המוגפות שלנו נזדרז להגן בגופנו מפני כל עין זרה, פן ייחשף סודנו המביש – ערימת טקסטיל מגובב, נטול חן וסדר. כשסיפרו לנו לראשונה על קיומו של מקפל כביסה גאון, היינו בטוחים שמדובר באדם בעל חוש עסקי מפותח שהתברך בידיים זריזות, ואם להודות על האמת – היינו מוכנים לשלם לו הרבה כסף כדי שיבוא לגור איתנו ויציל אותנו מעצמנו. אלא שאז הסתבר לנו שמדובר בפליפר: לא, לא הדולפין המיתולוגי, אלא פטנט קומפקטי לקיפול כביסה מהיר.

על משטח הפליפר (הקיים בשני גדלים – לבגדי מבוגרים ולבגדי ילדים) מניחים כמעט כל בגד, ובשלוש פעולות מקבלים "קיפול של חנות בגדים". מומלץ, כמובן, להושיב גם את הילדים מול גיגית בגדים מדיפי ניחוח מרכך וללמד אותם פרק בהלכות קיפול כביסה. בשאר הזמן תמצאו את עצמכם רבים על הזכות לתפעל את הקרש החכם ולדמיין שאתם מדגימים חטובים ואנרגטיים, שהגיחו הישר מערוץ הקניות. אין ספק: הרגע מצאנו למענכם את מתנת החג המנצחת לחותנת האקטיבית, לחברה האובססיבית, לשותף לדירה (די כבר, בלגניסט!) ולבן הזוג (תעזור קצת, שוביניסט).

מתקן פטנט לקיפול בגדים – החל מ-49 ש"ח (פליפר קידס לילדים) ועד 75 ש"ח (למבוגרים)
לפרטים נוספים –
www.flipper.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה