01 בפברואר, 2016

קפטן הוק

HOOK הוא בית בשרים חדש ומשובח, שעובד בשיטות מסורתיות ושולח אליכם את כל מה שלא ידעתם לבקש מהקצב

בדיוק כמו שאי אפשר להתיר את הקשר שבין ספּר למסתפר קבוע, ככה מאוד לא לעניין לבגוד בקצב מהמעדניה, זה שיודע בדיוק איך כל אחד בבית אוהב את הקבב והשניצל שלו (בשבילנו, מגש עוף שגדל ללא קטשופ, תודה). ובכל זאת, סליחה מורדי, אחרי שטעמנו את הדבר הבא – יש לגמרי מצב לרומן חדש.
 
הכירו את HOOK, בית מלאכה חדש ומיוחד לבשרים, שמתמחה בעישון, בכבישה, בהתססה ומיני שיטות ארטיזנליות וטבעיות בלבד ששימשו בעבר לצרכי שימור בשר, והפכו נדירות למדי מרגע שנולדו החומרים המלאכותיים והקופסאות המשמרות. כאן, בשילוב ידע מסורתי עם טכניקות מודרניות, ששוכללו לרמת אמנות – מחכים לכם שלל מוצרי שרקוטרי מעולים (ממש ממש), נקניקים, טרינים, נקניקיות גורמה, נתחי בשר מעושן מוכנים לאכילה ומעדנים שאפשר לאסוף מפה ולנשנש כבר באוטו, או – שימו לב לשוס – לקבל במשלוח עד הבית. קרניבורים, תתכוננו לדינג-דונג.
 
בראש קבוצת היזמים במקום, תמצאו את אורי מרמורשטיין, אשף ברביקיו (ממסעדות "דה לוקס"), ואת ערן ביק – שהתמחה במסעדות שרקוטרי נחשבות בניו יורק. יחד הם בוחרים בקפדנות את הבשרים הטריים, מעבדים אותם בשיטות טבעיות לגמרי, משחזרים טעמים נוסטלגיים ומפתחים עבור מסעדות ומעדניות מובילות מוצרים ייעודיים. ומעכשיו, גם אתם יכולים להגיש אצלכם בבית עניינים מעניינים כמו הנקניקיה התאילנדית הפיקנטית שלהם או צ'וריסו מקסיקנית מעולה ומתובלת בעדינות; או אסאדו על העצם ששהה 10 שעות במעשנת; או חזה אווז מעושן בראב תבלינים; חצי עוף מעושן בתערובת טנדורי; בייקון אמריקאי, ועוד עינוגים מושחתים במיוחד שיגיעו אליכם צוננים בקירור, לפני הפיניש במחבת. לתמיכה באפקט ה-וואו, יש כאן גם מוצרים משלימים כמו רוטב תפוחים מעושנים עם וורצ'סטר וחומץ, רוטב למון גראס ספייסי או הכי משך אותנו באף – מלח מעושן מדהים שמוסיף ארומת "הרגע יצא מהפויקה" לכל דבר. אין מה לומר, נתפסנו בהוּק.
 

HOOK – Charcuterie & Smokehouse- נקניקיות בוטיק – 9 ש"ח ל-100 גר'; נתחים ומוצרי שרקוטרי – 12-23 ש"ח ל-100 גר'.
להזמנה – היכנסו לאתר (משלוחים בימי א'-ו' באזור ת"א והמרכז, 15-25 ש"ח דמי משלוח, חינם מעל 250 ש"ח); או באיסוף עצמי – הנציב 5, תל אביב. טל': 03.6341199. פרטים בעמוד הפייסבוק.

הלו, קפטן. HOOK (צילומים: אנטולי מיכאלו)

מעשנים ביחד. HOOK (צילומים: אנטולי מיכאלו)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה