10 ביולי, 2016

קלילות שלא ברא הדיאבלו

מצאנו אופניים חשמליים חלומיים שעונים על כל צורך שמתנייד בעיר זקוק לו: משקל קליל, סוללה פיצית ולוק נקי ומטמטם. גלגלי השטן הלוהטים

לאחר שיותר מחבר אחד סביבנו המליץ, התפלסף, לא סָתַם, והכריח אותנו לקחת סיבוב על האופניים החשמליים החדשים הכי קלילים בעיר – התאהבנו מיד, הבנו את הקטע, והחלטנו להפיץ בעצמנו את הבשורה באופן מיסיונרי יותר מסיינטולוגיה. כי באמת, ואחרי לא מעט נפילות בתחום (תרתי משמע), מדובר בזוג האופניים הכי שוס שרכבנו עליהם (לא כולל BMX, כן?).

הכירו לעצמכם בדחיפות את אופני חברת Diavelo, מעוטרי לא פחות מ-20 פרסי עיצוב וחדשנות מהכידון ועד הברקס, שמעוצבים בדנמרק. עם שלדת אלומיניום, מנוע חשמלי בציר הגלגל הקדמי, שרשרת מסיב פחמן חזק וסוללת ליתיום קטנטנה (בדגם האורבני שפגשנו) – מדובר בזוג קליל ברמה של להרים ביד אחת ולהעלות בלי להזיע במדרגות חזרה הביתה: רק 13.5 קילו כולל הסוללה (קל יותר מילד בן שנתיים, בדוק), ובערך 10 קילו פחות מכל זוג חשמלי אחר שניסינו. מבחר הצבעים מסתכם בשחור או לבן (חיים קלים). אבל הלוק הנקי מכבלים מסורבלים, הגלגלים הקטנים שעוזרים לתמרן (רק 20 אינץ'), וההילוך הבודד הכה-פשוט לתפעול – עשו לנו את זה ביג טיים. תוסיפו לזה שהסוללה הקומפקטית, בגודל כף יד בערך, נשלפת בקלות ונכנסת לכל פאוץ', מתחברת ב-USB למנוע ומספיקה לעד 30 ק"מ רכיבה בכל פעם – וקדימה, לכו להוציא את העיניים לנשרכים ברחוב עם סוללה סטנדרטית בגודל בונגילה.

הדגם המנימליסטי והאורבני שלנו נקרא U-Bahn, והוא מתאים בול למתניידים בעיר הגדולה. אך באתר החברה תוכלו להתאהב בעוד דיאבלו'ז חשמליים קלילים – כמו דגם הביזנס לאנשי עסקים מכובדים, או אחד לספורטאים שאוכלים מסלולי עפר כל שבת, דגם מתקפל למתגוררים בבניין עם מעלית קלסטרופובית במיוחד, ובקיצור – זוג גלגלים בשביל כל אחד. השדים מדנמרק יודעים לעשות לא רק טלוויזיה מצוינת. אז לבא שמחפש לקנות מהר אופניים חשמליים ולא יודע מאיפה להתחיל, פשוט תענו – "אדוני, החיפזון מן הדיאבלו".

אופני Diavelo חשמליים אורבניים (מדגם U-BAHN) – עכשיו ב-4,890 ש"ח (בהזמנה באתר)
ניתן להשיג באתר היבואן, ולאסוף בכל אחד מ-10 סניפי הרשת ברחבי הארץ. פרטים ודגמים נוספים באתר Diavelo

 

הבחירה הכי קלילה. DIAVELO

הבחירה הכי קלילה. DIAVELO

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה