11 במרץ, 2008

קישטה ניילון

עם סל רשת מדליק נצא לקניות בראש מורם ונפש ירוקה

שככה יהיה לנו טוב: הקטע הירוק שכבש את העיר מענג אותנו עד מאד. לא עוד רשרושי שקיות מטריפים בדרך חזרה מהסופרמרקט, או בטיול הרגוע עם הכלב. הניילון מת, יחי האלטרנטיבות הירוקות: במקום השקיות השקפקפות, הבלתי-מתכלות-לנצח-נצחים, הופיעו שלל תיקים מקסימים שמבטיחים לסחוב עבורנו את הקניות בגבורה ועוד להגיד לנו תודה, ובמקום השקית הקשורה לרצועה של הכלב הופיעו עיתוני הערב, שעכשיו לא רק מדווחים בהרחבה על שפע הסחי בעולמנו, אלא גם אוספים אותו בהסבה מהרצפה. צדק סביבתי.

תשאלו, אם הירוק כל כך ירוק, איך זה שטרם הצטיידנו בתיק ידידותי משלנו? הסיבה התחוורה לנו השבוע, כשערכנו היכרות עם הקאמבק המפואר של סלי הרשת הקומפקטים של אקו-שיק, שלא רק הזכירו לנו את אמא יוצאת לקניות בשמלת מיני, משקפי קרן ותסרוקת עגבניה (אי שם על סף שנות השבעים), אלא גם הבטיחו שהם עשויים כותנה טבעית, עמידים וחזקים, מיוצרים בתנאי סחר הוגן ומסוגלים להתרחב כך שיכילו שפע של מצרכים (לא אמרנו שחלק מהטרנד הירוק הוא צמצום היקף הקניות? אמרנו. אז מה). עם קורות חיים מרשימים כל כך, תַראו לנו תלאביבי ירוק אחד שלא ייפול ברשתם. נכון, דאחקה מתבקשת, אבל בשביל עולם נקי יותר אנחנו מוכנים אפילו – הופ, הנה באה עוד אחת – למחזר את עצמנו. סעו, חברים. יש ירוק.

סל רשת "אקו שיק" בארבעה צבעים שונים (כותנה טבעית, אדום צ'ילי, ירוק חאקי או שחור) – 25 ש"ח (ידיות קצרות), 30 ש"ח (ידיות ארוכות)
להשיג בבתי הטבע, ברשת "טיב טעם" ובאתר www.eco-chic.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה