01 ביוני, 2013

קיץ שחור

7 פריטי לבוש שחורים מתוך קולקציות הקיץ, 7 עבודות אמנות במצב רוח תואם. הולך להיות אפל בקטע אופטימי

בין כל הקולקציות הרבות שהושקו לקראת הקיץ הנכחי, מצאנו את עצמנו נמשכים דווקא לשחור. גם בגלל שאנחנו אוהבים את הצבע ההו כה מחמיא הזה, וגם כמובן – בשביל לצאת מיוחדים.

ולכן, בחרנו להתחפר במזגן עם 7 פריטי לבוש שחורים לקיץ הקרוב, ולצידם 7 צילומים יפהפיים בגווני שחור-לבן, מאת 7 צלמים ישראלים שמבינים את העונה הזו בדיוק כמונו. נסו אותם אחד אחד או בזוגות, ותתחילו להסתכל לקיץ בשחור של העיניים.

זהו חבר'ה, יוני והחמסינים שלו החלו. אין צורך לחגוג את זה:

#1
מה רואים – הדפס רשת מקסים של גלים שבורים, שחור על גבי נייר פנינה, מגיע חתום על ידי האמן יעקב בן כהן. 250 ש"ח, מהחנות ובית הדפוס "בעלי המלאכה".
מה לובשים – שמלת ערב קלילה מדגם Alice שיצאה במהדורה מוגבלת (נשארו עוד שתיים אחרונות!), באורך ברך ובגזרה נשפכת. 650 ש"ח, מהחנות Lenny של המעצבת לני אוזן.
מה מזמינים –  אבטיח וקור רוח.

 

#2

גברים של קיץ. עבודה של אלכס ליבק; לצד אאוטפיט של אמריקן וינטג'

מה רואים – צילום בגודל 30 על 40 ס"מ של חתן פרס ישראל בצילום, אלכס ליבק, שנקרא "ירושלים 2011". 1,500 ש"ח, מהחנות של אלכס ליבק.
מה לובשים –  טי שירט בייסיק בגוון שחור-פחם לגברים, קלאסיקה שעשויה מהכותנה הכי נעימה שיש למותג הצרפתי האהוב עלינו "אמריקן וינטג'" להציע. להשיג בחנות הדגל, מתחם התחנה, ת"א; או בקניון רמת אביב, וקניון עיר ימים, נתניה.
מה מזמינים – גרניטה ואלף קוביות קרח.

 

#3

נוסטלגיה אורבנית. עבודה של מירי דוידוביץ; לצד שמלה של נתלי אליאן (צילום: אריאל בלק)

מה רואים – הדפס שחור-לבן של קולנוע "אלנבי" בתל אביב (ששכן בכתובת המיתולוגית אלנבי 58), על נייר משובח באיכות ארכיונית (ממוספר וחתום), מסדרת הרטרו של הצלמת מירי דוידוביץ. מגיע בשני גדלים אפשריים – 250-550 ש"ח, מהחנות שלה "הדפסים יפים".
מה לובשים – שמלה שקופה אובר-סייז, עם תחתית מכותנה, קלה ונעימה ללבישה, במידה אחת. 399 ש"ח, מהחנות NAFTUL של נתלי אליאן.
מה מזמינים – ציזיקי ושמשיה.

#4

אובר סייז. חולצה של מיכל ניר (צילום: דדי אליאס); לצד עבודה של אריאל שרוסטר

מה רואים – תמונה מרגיעה של רוחץ יחיד בים המלח, מודפס על נייר צילום באיכות גבוהה. 400 ש"ח, מהחנות של הצלם אריאל שרוסטר.
מה לובשים – טי-שירט "מדרגה" גדולה בעיצוב מיכל ניר, מבד מעט שקוף, עם סיומת של מנז'ט רחב, כשחלקה האחורי ארוך יותר. 340 ש"ח, מהחנות של KerenVeMichal.
מה מזמינים – גספצ'ו וסבלנות כלפי הזולת שעקף אותנו בתור לקופה בבריכה.

#5

קפד ראשם. שמלה של טימור דלויה (צילום: ערן כהן לסטודיו 365); לצד עבודה של לידור ויסוצקי

מה רואים –  העבודה VERTIGO מסדרת Architecture של הצלם לידור ויסוצקי, מודפסת על נייר Fine Art בגודל 27 על 40 ס"מ (אך ניתן להזמין גם על קנבס). עכשיו ב-300 ש"ח, מהחנות IMAGILO או מהאתר של לידור ויסוצקי.
מה לובשים – שמלת ערב מקסי בתוספת חגורה, עם גב בגזרה צרה, מבד קופרו-משי איכותי ו-100% טבעי. 573 ש"ח, מהחנות Kantan של טימור דלויה (one size).
מה מזמינים – מגנום כלשהו ויכולת לסלוח לעצמנו על מעידות בתחום הדיאטה.

 

#6

מתגעגעים לשלוליות. עבודה של ג'ני גורבולסקי; לצד אאוטפיט של ברכה בר-און (צילום: דביר כחלון)

מה רואים – צילום של גבר דתי מדלג מעל שלולית, על רקע בתי תפילה, מודפס בשלושה גדלים אפשריים, של הצלמת ג'ני גורבולסקי. 250-500 ש"ח, בחנות של בית הספר העצמאי "צילום בעם".
מה לובשים – גופיה גברית מבד ויסקוזה וכותנה עם כיס ואטיטיוד גדול (339 ש"ח, במידות 0-4) מעל מכנסי טייץ מלייקרה-כותנה מחמיאים (190 ש"ח, מידות 1-5), להשיג ברשת "ברכה בר-און", טל': 03-5188898.
מה מזמינים – יוגורט עם גרנולה וחופשה בפריזר של בן אנד ג'ריס.

 

 

#7

חד, וחלק. עבודה של נירית חביב; לצד מכנסי שורט של אביבה זילברמן (צילום: רוני כנעני)

מה רואים – צילום מרהיב של שדה קקטוסים בשמש, מודפס על נייר צילום איכותי, עם מסגרת שחורה ושוליים לבנים (גודל 30 על 40 ס"מ). 165 ש"ח, מהחנות של הצלמת נירית חביב.
מה לובשים – מכנסיים רחבים וקצרים מבד משי רך וחלקלק, בשם Find me הודות לקפלוני הבד בחלק הקדמי. חלק מקולקציית הקיץ Aquarius של אביבה זילברמן (מידות S-L, קיים בצבעים והדפסים גיאומטרים), 540 ש"ח, להשיג בחנות המעצבת, מלצ'ט 23, ת"א, טל': 052-2799379.
מה מזמינים – שייק ירוק והמון ריספקט.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה