15 ביולי, 2008

קיץ על החוף

אם יש פריט אחד שעוד יגרום לנו לחבב את עונת הקיץ המעיקה, זה אולי רק סטרפלס קלאסי של גל אנג'ל. אולי, אל תתפסו אותנו במילה

אם היינו כותבים את הטקסט הזה כמו פעם, כלומר בנוצה ספוגה בדיו, סביר שלא הייתם מצליחים לקרוא כלום. הלחות הנוראית היתה מטשטשת את המילים ואגלי זיעה היו נוטפים ומרטיבים את הדף. אבל יש אנשים מוזרים שמצהירים על אהבתם לקיץ. לא משנה להם שדביק, לח ומיוזע, מבחינתם קיץ זה חופש וחופש זה ים. אחת כזו היא גל אנג'ל, מעצבת אופנה שמציגה קולקציה ראשונה ומרהיבה של בגדי ים.

אנג'ל מתעלת את אהבתה לים לגזרות מושלמות ומחמיאות שקורצות לימים אחרים ומאפשרות להתהלך על החוף כנערות זוהר נונשלנטיות משנות החמישים. הקריצה ממשיכה גם בהדפסים הפיפטיזיים למשעי וגם בצבעוניות החריפה שמזמינה אתכם להפסיק להצטנע בשחור כשאתן בים. הבדים אגב דוברי איטלקית ויובאו היישר לידיה של אנג'ל שדוגמת וגוזרת בעצמה את הפריטים. למרות שזו הקולקציה הראשונה שלה, ההיצע רחב וכולל שלל גזרות של בגדי ים שלמים וביקיני, כשהמוכתר בעיננו הוא בגד ים שלם עם מפתח ירך נמוך בגזרת סטרפלס.

ומאחר ואנחנו לא חובבי קיץ דגולים אנחנו שוקלים ברצינות לעשות לבגדי הים הסבה לבגדי ערב ולהתהדר בהם בפתיחות של תערוכות ובקוקטיילים לאור ירח.

בגדי ים בעצוב גל אנג'ל – 350-470 ש"ח
להשיג אצל גל אנג'ל, בטל': 052-2568801 וגם בחנויות "בנקר" (דיזנגוף 210, ת"א); "עלמה" (בעלי מלאכה 9, ת"א); "מאיו" (כיכר רבין 7 או שבזי 15; ת"א). ביום שישי תתקיים מכירה מיוחדת בסטודיו של רוני כנעני, ידידיה פרנקל 7א', ת"א, 12:00-19:00, פרטים נוספים אצל המעצבת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה