13 ביוני, 2017

קיס לכיס

ההצגה "נשיקה בכיס" על פי שיריה של שלומית כהן-אסיף, היא ממתק מרחיב לב לכל המשפחה, מהעצבן הכי קטן ועד לנרגנת הכי גדולה. שלומית, את משאב לאומי

בשבת כלשהיא ריקה מתוכניות, עשינו דבר שמעולם לא צלח לפני כן: הלכנו כולנו, מקטנה ועד גדול, להצגה מופלאה אחת שהדביקה אותנו שוב יחד ושלחה הביתה עם זיכרונות נעימים משותפים. לא קרה מאז הפסח בכרתים. ההצגה שנקראית "נשיקה בכיס" בהפקת תיאטרון מדיטק בחולון, מבוססת על שיריה האהובים של שלומית כהן-אסיף (חברה וכותבת אורחת שלנו, ריספקט), מצליחה לקשור ביניהם בחכמה ולהפיח חיים חדשים בטקסטים שכבר הפכו למופתיים. שלומית, אנחנו עדיין גדלים עלייך, שתדעי.

ואם אנחנו נשמעים לכם קצת מרחפים, זה בדיוק בגלל התחושה שאיתה הגחנו מפתח האולם: הסיפור – פשוט להבנה, המשחק – מעולה, האורך – בינגו, האווירה – תמימה ומחממת לב,  המסרים – חיוביים ולא מתחכמים, והלחנים? שמישהו יוציא לזה כבר דיסק. התמכרנו. ולא רק אנחנו: גם בת ה-9, בן ה-5 והשנתיימית שישבו מרותקים ומחויכים, נשבו בקסם שהילך שם על הבמה ולא הפסיקו לזמזם שורות כל השבוע. והאמת? גם אנחנו.

במרכז העלילה (בלי לספיילר לכם מדי) ארבעה חברים חמודים, שמגלים כי אחת מהם עוברת בקרוב רילוקיישן לאמריקה. מכאן מתחילים העניינים להסתבך, כשהחבורה עושה הכל כדי לא להיפרד ולשמור על הלכידות. ובמילים אחרות: נמצאה דרך מרגשת ללמד את הקטנים על ערך של חברות אמת (ולא, זה שאתם אוהבים לפורר יחד דובונים על הספה, זה לא בדיוק זה).

לכו בשבת הקרובה בלי לחשוב פעמיים ואל תתפלאו אם בכל בוקר אחר כך, הילדים יבקשו שתציידו אותם עם נשיקה בכיס. מו-אה!


ההצגה "נשיקה בכיס"(לגילאי 4-8, מחזה ובימוי: יערה רשף נהור) – כעת בהצגות בכורה. המופע הבא: בשבת 17.6.17, 10:30.

כרטיסים ופרטים – מדיטק, גולדה מאיר 6, חולון, 03.5021555

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה