28 במאי, 2008

קיבוץ מחמאות

רוני בר, אלופת הגזרות והמינונים המדויקים, רקחה חולצה שלא תיתן לאישיות שלכם להישאר מאחור

בשנתיים האחרונות פומפמו באינטנסיביות לא מעט נקודות מבט חדשות על החיים בקיבוץ. תערוכות וסרטים עסקו במצע האידאולוגי שהלך ונשחק עם הזמן ועוררו תהיות על העקרונות הקיבוציים הקשוחים ביניהם בית הילדים והאחידות הרעיונית.

אם רוצים אפשר לבחון את בגדיה של המעצבת רוני בר דרך סוגיית הקיבוץ, היות ורוני, ילידת קיבוץ בעצמה, מעצבת בכל קולקציה כמה פריטים שמתכתבים עם בגדי עבודה. אם לשפוט על פי יופיים נראה שאינם מבטאים כעס, אולי אפילו אהבה או געגועים. בין הפריטים מהקולקציה החדשה אפשר למצוא חולצת כפתורים – שיר הלל לצניעות. הגזרה, הבד והצבע האפור שעליו מרוחות משיחות צהבהבות משדרים מתינות ואיפוק, אך כשלובשים אותה מתקבל האפקט ההפוך – בולטות לא מעיקה. אין עוד כזאת. 

על פי רוב סקאלת הצבעים של רוני יכולה להישמע חדגונית אבל למרות האפורים, הכחלחלים והשחורים המהוהים, יש בבגדים הרבה חום. פתרון החידה טמון, אולי, בגזרות הבגדים שמתאפיינות בקווים חדים וקשוחים שמסתיימים בהתעגלות פתאומית, נשית ומתוקה. רוני, מעצבת חכמה עם טביעת אצבע ייחודית, מעצבת בגדים שלא דורשים כמעט מאומה. פנים נקיות מאיפור, אולי טבעת אחת על האצבע וזהו. למרות הניקיון חכו תראו איך שהאישיות שלכן תפרוץ החוצה. היידה!

חולצה – 490 ש"ח
רוני בר, ביאליק 2, טל': 03-6294662

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה