26 באוגוסט, 2009

קח מקל, קח תרמיל

דלי גלידת וניל אורגנית של "השדה" הוא כל מה שהיינו צריכים כדי לצלוח יום לוהט במיוחד. לפעמים דברים טובים באים דווקא באריזות גדולות

בערבו של יום לוהט במיוחד, הצלחנו לשרוף לעצמנו את הפיוז. התקוטטנו (מילולית) עם טכנאי חצוף אחד, שהגיע לתקן ויצא מקלקל, וגילינו שקנינו בטעות משהו באיקאה, שיצריך מאיתנו נסיעה נוספת לצפון הרחוק (האמת? כבר יותר פשוט לעבור לגור בנתניה). כל מה שעשינו באותו ערב, כולל חביתה פשוטה להפליא, יצא פארש. נראה היה שהיום הזה עלה על מסלול התרסקות בלתי נמנע. אלא שאז, כמעט במקרה, פתחנו את הפריזר וגילינו בתוכו  דלי.

בדלי הקטן והשמנמן ציפתה בסבלנות קרירה גלידה צנועה ובלתי יומרנית, שהפתיעה בגדול: גלידת וניל אורגנית של "השדה" (עוד בסדרה האורגנית: גלידת שוקולד תפוז, גלידת שוקולד וגלידת יוגורט עיזים אננס). כל הגלידות מתוצרת "השדה" הן על בסיס חלב אורגני או יוגורט עיזים, וכמכורים אמיתיים לווניל – כאלה שמרחיקים עד שוק לוינסקי בשביל לקנות ב"חבשוש" תרמיל וניל טרי וגמיש, כמו שצריך – פיתחנו ציפיות מהשילוב בין ה'וניל' ל'אורגני'. ומה יש לומר, הווניל אכן מפיל: עשיר וחלקלק, עם מרקם כמעט מסטיקי וטעם של עוד כפית, ועוד אחת, ועוד אחת ודי. חיסלנו את הדלי, והלכנו לישון בחיוך חתולי, מנסים לחשב באיזה בית טבע (שמחזיק גלידות אורגניות) נוכל לעצור מחר, בדרכנו חזרה מאיקאה.

גלידה אורגנית "השדה" – 28.90 ש"ח למיכל (500 מ"ל)
להשיג ברשתות בתי הטבע ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה