23 במאי, 2011

קזבלנקה זה כאן

כפכפים אותנטיים ממרוקו, שפגשנו בחנות הגלריה "עיישה" ביפו, הופכים את הקיץ לעניין משמח

לקראת הקיץ שמתרגש עלינו לטובה, אספנו את כל הנעליים הסגורות, הסניקרס, המוקסינים, המגפונים ואפילו הזוג הספורטיבי של המכון, והודענו לכולם בלית ברירה שאנחנו והם – כבר לא. כי אם לשפוט לפי החמסינים האביביים שעברו פה, והזכירו לנו לקראת מה אנחנו הולכים – נראה שאין מה לעשות, מוכרחים לאוורר קצת את היחסים באזור הבהונות (ובמקביל לחזק קשרים עם הפדיקוריסטית השכונתית). כך התחלנו לאסוף ולאמץ כל זוג כפכפים שעשוי לשמח אותנו בימים רותחים ולהיות שם בשבילנו ברגעים לחים. וכידוע, לא מדובר במטלה קלה בכלל. בתוך ים הגומי והפלסטיק, הפוקסיה והמנטה המוזהבת, מצאנו פתאום זוג מקסים והכי חשוב – אותנטי. אותנטיות, מתברר, זאת מילת קסם שפותחת לבבות וארנקים, וגם כאן –  היא עשתה את העבודה בקלות.

מדובר בכפכפים שמיוצרים בעבודת יד במרוקו מרפייה ומחומרי גלם טבעיים, ברמת גימור גבוהה ביותר, מחנות הגלריה "עיישה" שביפו. החנות, שממוקמת בתוך חלל עתיק בסמטת החלפנים (תוסיפו מהפנט נחשים בפינה וחסכתם טיול למרקש), מציעה מדפים וקולבים עמוסים באוסף בלעדי של פריטים המיובאים במיוחד אליה היישר ממרוקו. כך למשל תוכלו למצוא שם טוניקות פשתן וגלביות רקומות בעבודת יד, מכבי נרות מסורתיים או כלי טאג'ין יפהפיים, מגבות רקומות וגדילי בד ענקיים, תיקים וצמידים מלופפים בחוטי משי, רהיטים אורגינלים, מוצרי ספא טבעיים ועוד. החפצים שלוקטו לחנות עשויים אגב בעבודת יד בטכניקות מסורתיות של אריגה, רקמה, קדרות, קליעה או שזירה, אך כולם במראה ובעיצוב עכשווי ואלגנטי, עם מעט נגיעות אוריינטליות.

אנחנו כאמור מתכוונים להדס בקרוב בכפכפים האווריריים, הנוחים והיפים ההם (בתמונה למעלה), שיכולים להפוך בקלילות כל הליכה לשוק הכרמל – לסצינה שנחתכה מ"אלדין". כפכפו על זה.

כפכפים לנשים – 280 ש"ח
להשיג ב"עיישה", יפת 12 (סמטת החלפנים), יפו, טל': 03-5188690

קפיצה למרקש. עיישה

 

[PSGallery=670mdol1oe]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה