22 בנובמבר, 2011

קורין לזה אהבה

האלבום האחרון של קורין אלאל "ארנבות משוקולד" יחמם את לבכם בימים הקרים, ולא, הוא לא רק לילדים

השבוע ירד גשם כל כך חזק, עד שהסטיקר הכי אהוב שלנו התקלף מהשמשה האחורית של האוטו. באופן בוגר למדי, זה העציב אותנו מאד. אחר כך נרטבו לנו הגרביים וגילינו שגם השנה שכחנו לאפסן זוג רזרבי בתיק, ובצהריים – כשגילינו שהאפשרויות הקולינריות שלנו מסתכמות במונוסודיום גלוטמט ועשר קלוריות – החלטנו ששום דבר טוב לא ייצא מהיום הסגרירי הזה, וחתכנו הביתה. בדרך תחבנו את החדש של קורין אלאל, זה שלא שמעתם עליו כי הוא יצא כמעט בשוּשוּ: מדובר בדיסק לילדים (אבל ממש לא רק), "ארנבות משוקולד" שמו, שבו מבצעת קורין, יחד עם ילדה ענוגת-קול בשם סילאן אבישר, שירים נהדרים של טובי הכותבים: עוזי בן כנען, מרים ילן שטקליס, גליה ישי ושני הגולדברגים (לאה ומאיר). הקול של אלאל פיצח לנו את הלב כמו ערמונים על האש, ניחם אותנו כמו ספל צ'אי מהביל, ליטף לנו את הלב כמו כירבולית מול האח והזכיר לנו שגם החורף הזה סופו באביב.

במיוחד אהבנו את "למה יש אהבה" (והיא לא שלי), שהתיישב לנו על המקום של הדכדכת העונתית, אבל האמת היא שגם אם קורין היתה מלחינה את דו"ח ועדת טרכטנברג – כל עוד קולה בוקע מתוך הרמקולים המעפנים של האוטו שלנו בעוד הווישרים נאנקים תחת כובד הטיפות, אין לנו טענות נגד השירות המטאורולוגי, והאמת? גם לא נגד אף אחד אחר.

 

האלבום " ארנבות משוקולד" – קורין אלאל וסילאן אבישר – 50 ש"ח (55 ש"ח בדיוור ישיר עד הבית)
להשיג בחנות אונליין, או בדיוור ישיר בטל': 054-2345960 (מיכל), בסניפי רשת "מילגה", וגם – שימו לב – בשבת הקרובה במופע הבכורה של "ארנבות משוקולד", כחלק מפסטיבל "הפסנתר מארח", אולם ירושלמי, סוזן דלל, תל אביב. טל' להזמנת כרטיסים: *9080 (70 ש"ח כניסה).
להאזנה ראשונית לשירים – לחצו כאן. או כאן למטה – הסינגל הראשון מהאלבום:

[youtube gwrQLKqJkD8]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה