04 במאי, 2009

קוראים לזה אהבה

ספר אישי על שמו של הרך הנולד הוא מתנה צבעונית ומוצלחת שתתאר לפעוט כיצד הרכיבו כל חיות היער את שמו ושם משפחתו. סיפור הצלחה מא' ועד ת'

כל לידה של תינוק חדש גורמת לנו להתפרצות רגשות בלתי מוסברת. אפילו אם הקשר בינינו לבין ההורים המאושרים הסתכם עד כה ב'שלום' חרישי בין מדפי ספריית ה-DVD השכונתית, העובדה שהשניים הביאו לעולם צאצא היא, מבחינתנו, סיבה מצוינת לשדרג את יחסינו ולהתחיל לחפש בקדחתנות מתנה ראויה ליורש העצר (שאיננה בהכרח מארז סרטי אלמודובר).

שמחה גדולה מילאה אותנו כשמצאנו את השי המנצח בהא הידיעה ולנצח נצחים, בדמותו של ספר אישי המבוסס על שמו של הילד: "קוראימלי…" הוא ספר המתאר בחרוזים איך נוצר שמו של הילד, כשהכוכבים יצאו לחפש אותיות מתאימות ופגשו בבעלי חיים, אשר ניאותו לתרום להם את האותיות הראשונות שלהם: הטווס, למשל, תרם את ה-ט', הדבורה את ה-ד' והווטרינר את ה-ו'.  כך נוצר ספר מקסים וחד פעמי, מנוקד ומאויר, שמתאים לתינוקות ולילדים כאחד. דמיינו את החיוך והפליאה על פניו של הפעוט עמית רוזנברג (שם בדוי), כשיגלה שכל החיות התקבצו ויצרו יחד את שמו המלא, המתנוסס בחגיגיות ובצבעוניות בסוף הספר. את "קוראימלי" הגו ויצרו, מ-א' ועד ת' (תרתי משמע) שתי חברות טובות: יעל עשת-ענבר, מעצבת רב תחומית, ושרי כפיר, מנהלת פרויקטים. הן חברות כבר 17 שנה, אבל רק לפני שנה הקימו את "קוראימלי", ויש להן עוד המון רעיונות קריאטיביים, שמחכים לתורם להתגשם. לנו ברור לחלוטין, כבר מהפרק הראשון בתולדות שיתוף הפעולה הזה, שמדובר בסיפור הצלחה.

ספר אישי על שמו של הילד – 96-109 ש"ח
לפרטים נוספים – "קוראימלי", גליל ים, טל':
054-2235344, 09-9528774, info@korimli.co.il ,www.korimli.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה