12 בנובמבר, 2017

קול קורא

שירות המשלוחים החדש של "קוקוריקו", הרוטיסרי של רן שמואלי, הופכת את שעת הלאנץ' המשרדית לסצינה מסרט צרפתי. הכירו את התרנגול הכי מעורר (תאבון)

תגידו, מוקדם מדי לדבר על צהריים, או שאפשר כבר לנדנד לכם בעניין? הרי לא קיים דיון (שלא לומר ריב) כיפי ומשמעותי יותר מאשר "אז מה אוכלים היום". הפיק של היום שלנו, אפשר לומר. ואם ברבע ל-12:00 נראה שכל האופציות פתוחות, העולם הוא טייק-אווי אחד גדול והכל יכול להתממש (תוך 90 דק' או יותר), הרי שרבע שעה אחר כך מתנפצת האידיאליה: נמאס כבר מכל מה שמגיע עד אלינו / חצי מהמשרד הביא מהבית / אין לנו פרטנר למינימום משלוח / החומוס לא עושה דליברי. באסה. אבל בשבוע שעבר, רגע לפני שנכנענו לשקית אפרופו איטליאנו – מישהו לידנו קרא פתאום בקול: "קוקו-ריקו!". ה-WAKE UP CALL שרעבנו לו.

מספר חודשים אחרי שפתח את KUKURIKO – רוטיסרי קטן ולוהט במתחם שרונה מרקט בתל אביב, לא רחוק ממסעדת "קלארו" המשובחת שלו, החליט לאחרונה השף רן שמואלי (אדוני, לך תבטח את הידיים המוכשרות שלך, יא קוקוריקו. זה לא אחראי!) להגדיל ולעשות למען הזולת – והשיק שירות משלוחים חדש. תודה על זה. על הגריל – מנות רוטיסרי טריות, ללא אנטיביוטיקה ותוספים, מוגשות נקיות, עסיסיות מבפנים ופריכות מבחוץ, שעוברות השרייה ארוכה וצליה מקצועית בתנור הרחב שבמקום. כעת, קחו לכם רגע מול התפריט, לא החלטה של מה בכך, ונסו לבחור בין נתחי עוף בשמן זית ועשבי תיבול, או "קוקוריקו" פיקנטי בסנדביץ' פרנה, אולי חצי עוף צלוי בצלחת? ואפשר גם להתחזר בגדול וללכת על ארוחות שלמות למספר סועדים, שמגיעות עם תפוחי אדמה ובצלים צלויים, סלטים כמו טאבולה, חציל בסלסה ירוקה, עגבניות תמר ובזיליקום, דלעת וגזר צלויים, ועוד און-דה-סיידים לבחירה ממגוון הירקות המשתנה לפי היצע השוק באותו יום. מה שהופך את האופציה להרכבת ארוחה צמחונית למרעננת במיוחד.

גם בגזרת הרטבים (הנרקחים במקום) החיים לא פשוטים וזה הרגע להחליט אם אתם יותר צ'רשי, פלפל ירוק טחון או איולי שום קונפי (ויש עוד!). אבל הכי שווה להתעכב עליו? עיצוב אריזות המשלוח המטריפות, התפריט, הלוגו וכל הגרפיקה המלווה את המשלוח הקולינרי הזה (הודות למשרד דן אלכסנדר) שהפכה את הטייקאווי לאירופאי ומסוגנן מתמיד. כך שמרגע שנחתו על שולחננו הקופסאות הלוהטות, לא ידענו מה לעשות איתן קודם – לצלם או לצלול פנימה. שאלת תרנגולת או ביצה קלאסית.

KUKURIKU – החל מ-49 ש"ח (למנה עם 3 סלטים, ירקות בגריל, רטבים ותפו"א ובצלים; או בלחם פרנה). משלוחים – 12-20 ש"ח (מרכז וצפון ת"א, ר"ג, גבעתיים); ראשון-חמישי, 11:00-20:30, שישי 11:00-15:00
"קוקוריקו", שרונה מרקט, קלמן מגן 3, ת"א, טל': 03.5275275

 

מסוגנן מבחוץ - טעים לאללה מבפנים. שירות המשלוחים החדש של KUKURIKU (צילום: אפיק גבאי)

מסוגנן מבחוץ – קריספי מבפנים. שירות המשלוחים החדש של KUKURIKU (צילום: אפיק גבאי)

 

 

יא תרנגולים. רן שמואלי, ועוד קוקוריקו מהצוות

התרנגולים. רן שמואלי, ועוד קוקוריקו מהצוות (צילום: אפיק גבאי)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה