15 בנובמבר, 2010

קול חתן וקול קאלה

הבגדים בבוטיק "קאלה" התאימו לתקציב שלנו, למצב הרוח שלנו ולכל אירועי החורף שעומדים בפתח

מילא בקיץ, לזה אנחנו ערוכים. אבל מה העניין פתאום עם אירועי חורף? בדיוק כשדמיינו איך אנחנו לא יוצאים מהבית עד סוף שידורי האח הגדול, נחתו להן בשבועיים האחרונים, שלוש הזמנות לחתונות בתיבת הדואר שלנו. סריקה מהירה של הצד החורפי בארון העלתה כי אין לנו מה ללבוש חוץ מאוברול חום מבד קורדרוי שקנינו ברגע של תיאטרליות לא מוסברת.

החלטנו לקפוץ ל-"קאלה" ולראות מה יש להם להגיד בעניין. רשת הבוטיקים Cala מצליחה תמיד ללקט אליה פריטים יפהפיים שקולעים בול לטרנד האחרון ביותר, והכי שוס – במחירים נוחים מאד. לחורף הקרוב, מציעים לנו כמו תמיד ב-"קאלה" קו עם השפעות וינטג' ברורות, שיהלום את אווירת החורף-לייט ששוררת באזורנו ומבלבלת את כולם.

ראינו שם חולצת ערב מכופתרת ורומנטית שמתאימה לחצאית צמר בגזרה גבוהה, סריגים צבעוניים עם שרוולי עטלף, פונצ'ו צבעוני אחד, ושַל צועני ופרחוני – שבהחלט יהיה יום אחד שלנו. ומעל הכל מצאנו שם שמלה בצבע אוף-ווייט בהיר עם שילובי קרושה, תחרה ופליסה, שהיינו מתגרשים רק כדי להתחתן בה שוב. אגב, לא אכפת לנו להתחתן עם נטע גרטי שמדגמנת אותה כל כך יפה. כולם מוזמנים. 

שמלות יום וערב – 200-600 ש"ח (כולל שמלות וינטג' וכלה)
להשיג בסניפי רשת "קאלה" (דיזנגוף 184, תל אביב; שינקין 31, תל אביב; קניון רמת אביב; קניון עזריאל, תל אביב; קניון מלחה, ירושלים)

[PSGallery=2y86a0a3gq]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה