14 בנובמבר, 2013

קולטים עליה

מתקפת מותגים נוצצים שנחתו כאן לאחרונה מערי אופנה בחו"ל, גורמת לכל קפיצה לקניון להרגיש כמו סיבוב בבלומינגדיילס. מנהטן, אין לך כלום עלינו

החלטנו לעשות סדר במחלקת הזוהר של עולם השופינג וקיבצנו  5 מותגי על נחשקים ומסחררים, שעד לא מזמן היו בגדר "עשה טובה, אם אתה עובר באוקספורד סטריט, אני מידה לארג'", ועכשיו הם כאן.

נשאר רק לייבא את מישל אובמה, ובכלל אין לנו סיבה להוציא את האף לנתב"ג:

#1 (בתמונה למעלה)
המותגKiehl's
המהות – מותג הטיפוח האהוב עלינו ממזמן
מה מציעים לנו – מגוון של 160 מוצרים וקרמים כיפים ונעימים לעור הפנים, הגוף והשיער, שמיועדים לכל חבר במשפחה שמכבד את הנקבוביות שלו. אבל הכי כיף? כחלק ממדיניות Try Before You Buy הנדיבה של המותג הניו יורקי הוותיק (נוסד ב-1851), תוכלו לקחת הביתה סטפה של דוגמיות להתנסות, ורק אז להחליט אם תרצו להתמכר לקרם הלחות שלהם לכל החיים או לא. זהירות, זה עובד.
כמה ואיפה – החל מ-40 ש"ח (לליפ-באלם) ועד 370 ש"ח (לסרום Powerful), חנות הדגל בישראל – קניון רמת אביב, תל אביב, טל': 03-6053677, ראשון-חמישי 09:30-21:30, שישי – 09:00-15:00, שבת – שעה אחרי צאת השבת ועד 22:30.
מה בשבילנו – קרם לחות לגוף מסדרת Crème de corps עשיר בחמאת חוחובה ושמן זית, שמתאים בדיוק למעברי עונה ולמרפקים היבשושים שלנו (החל מ-48.40 ש"ח ל-75 מ"ל, ועד 325 ש"ח לליטר שלם).

#2

אל תלכו. חנות הפופ-אפ של מארק ביי מארק ג'ייקובס (צילום שמאל: שרבן לופו)

המותגMarc By Marc Jacobs
המהות – חנות פופ-אפ זמנית לקו הצעיר והנגיש של מעצב העל החתיך מארק ג'ייקובס
מה מציעים לנו – במשך חודשיים תוכלו לתפוס פריטי חורף במהדורה מוגבלת, ממטריות, דרך תכשיטים, כובעים, שמלות ועד כיסויי אייפון אייקונים. בקרוב, תנחת בחנות קולקציית ריזורט יפהפיה שתציע לגברים ונשים פריטי מסלול בסגנון אורבני חתיכי, עדכני ומחמם. הזדמנות נדירה לתפוס פריט של ג'ייקובס ולהרגיש קצת כמו קנייה ווסט בדרך לגראמי.
כמה ואיפה – מחירים מקולקציית ריזורט לחורף: בגדים – החל מ-89 ש"ח, תכשיטים – החל מ-79 ש"ח, תיקים – החל מ-279 ש"ח, ארנקים החל מ-390 ש"ח. החנות הזמנית (עד אמצע ינואר) – קניון רמת אביב, קומה ראשונה, תל אביב. 10:00-21:00, טל' לבירורים (דרך "פקטורי 54"): 03-6039941.
מה בשבילנו – השכמייה הצמרירית בשחור-לבן, עם החצאית המנוקדת (בתמונה למעלה) שאוטוטו מגיעות לחנות, עוד יגרמו לנו לשים שק שינה ליד הדלת. ככה אנחנו רוצים להגיע למשרד.

#3

מוזיאון של נעליים. חנות הדגל של UNITED NUDE (צילום שמאל: ינאי אלפסי)

המותגUnited Nude
המהות – מותג נעליים הולנדי לנשים וגברים שעושה לליידי גאגא הרבה נחת
מה מציעים לנו – פסלונים ארכיטקטונים קטנים לרגליים. ממש ככה. כל מגפון ונעל עקב שמעוצבת בחברה המדליקה שהקימו הארכיטקט ראם ד. קולהאוס וגלהאד קלארק (נצר למשפחת קלארקס, ממותג הנעליים הבריטי), שמה דגש אמנותי ואדג'י בכל אימום ובכל דגם, כך שאין סיכוי להתעלם ממה שמחבק לכם את הקרסוליים. אחרי שהובאו לפה בשנים האחרונות באופן חלקי, נפתחה לפני חצי שנה החנות הרשמית, שמציעה מעבר לדגמים הקלאסיים (קלאסי זה עניין אישי, כן?), גם את כל הקו החדש לחורף הקרוב בצבעים עזים וזוהרים, באווירת פאנק עתידנית, ואפילו דגם אחד בהשראת מרכז רוקפלר מניו יורק. כזזה בטוח אין לך, ברוריה.
כמה ואיפה – נעלי נשים: החל מ – 399-1990 ש"ח, גברים: 790 ש"ח. חנות הדגל – דיזנגוף 180, תל אביב, טל': 03-5277127, ראשון-חמישי 10:00-20:00, שישי 09:30-15:00.
מה בשבילנו – את מגפון "צ'לסי" שבתמונה, עם גומי צהוב זוהר בצדדים, גפה מוזהבת ועקב סולידי שמאפשר לחרוש על הדבר הזה מהבוקר ועד המסיבת חנוכה של הילדה בגן (890 ש"ח).

 

 

#4

לונג טיים, נו סי. חנות הדגל של לונגשאמפ

המותגLongchamp
המהות – לייבל התיקים הצרפתי הכי מתוקתק שאפשר
מה מציעים לנו – אחרי שנים שאנחנו מלטפים את הדוכנים הצבעוניים שלהם בשדות תעופה, מותג התיקים שכל שמיניסטית כבר יודעת לבטא, עשה עלייה רשמית ופתח לפני חודש חנות דגל בתל אביב. מה שהחל (בפריז ב-1948) כמותג תיקי ניילון צבעוניים, עם ידיות עור קאמל עמידות שניתן לקפל לגודל ארנק ולאחסן בקלות, התרחב עם השנים, הפך לאופנתי כמעט כמו אודרי טוטו וכיום תוכלו למצוא בחנויות גם מזוודות, תיקי גב, אביזרים וקו שלם לגברים, תמיד בקווים נקיים ואלגנטיים. מעבר לקולקציות היסטריות במהדורות מוגבלות שיוצאות בכל שנה ומשגעות אותנו (ותודה למעצב ג'רמי סקוט השובב), תוכלו לתמיד למצוא בכל נקודת מכירה, ומעכשיו גם פה, את תיק ה-Pliage שהפך למילה נרדפת לקלאסיקה צרפתית, במבחר צבעים שיוציא לכם את העיניים. אין סיכוי לבחור רק אחד.
כמה ומאיפה – החל מ-475 ש"ח לתיק PILAGE קלאסי, חנות הדגל – קניון רמת אביב (קומה שנייה, ליד ה. שטרן), טל': 03-6032244.
מה בשבילנו – אם תארגנו לנו את הלונגשאמפ 3D שבתמונה, שאפשר לשאת בכל אופן שתרצו, ועוצב בקווים גיאומטרים ישרים, עם כיסים פנימים ותוספות חיצוניות שמוסיפות נפח תלת מימדי – אנחנו מבטיחים לא לבקש יותר כלום בחיים האלה (3,995 ש"ח, מידות: 38 על 30 על 14 ס"מ).

#5

כמו צוענית. מתוך קולקציית החורף של Manoush

המותגManoush
המהות –מותג אופנה-עילית צרפתי עם השם הכי סקסי ומעורר תהיות
מה מציעים לנו – המותג "מנוש" (שפירושו אגב בצרפתית צועני. למה, מה חשבתם?) הוקם לפני עשור בעקבות טיול של המעצבת הראשית לשווקי מרקש הצבעוניים ובהשראת קווים ים-תיכוניים שהצליחו להקפיץ לנשות הבוהמה הפריזאיות את העיניים. תמיד תמצאו על הקולבים עבודות רקמה, שילובי בדים כמו כותנה וקשמיר, שיבוצי אבנים, עיטורים אינדיאנים על צמר כבשים ועוד מיני פיסים בלתי שגרתיים. בחנות הדגל בכיכר המדינה, כבר אפשר להתכרבל עם סוויטשירטים וסריגי אוברסייז חורפיים בהדפסים ותחרות, ולדמיין שאתם נצר לשבט האפאצ'י. לבריאות.
כמה ומאיפה – 500-5,000 ש"ח, חנות הדגל – ה' באייר 30, טל': 03-6293362, ראשון-חמישי – 10:00-19:30, שישי – 10:00-19:30.
מה בשבילנו – את הסט החורפי שכאן – סוודר בגוון בז' (1920 ש"ח) וחצאית עם רקמה מהפנטת למדי (1,760 ש"ח). ואז גם את הרגליים של הבחורה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה