02 באפריל, 2007

קוד סודי: נינה

ממש עכשיו, כשכל המדינה על הכביש בדרך לסדר והברכיים שלכם תפוסות עוד מצומת קסטינה - זה הזמן לשים את נינה סימון במערכת ולתת לצלילים לכשף ולשחרר אתכם

כמו בשנה שעברה וכמו בשנים הבאות עלינו לטובה – את ערב פסח אנחנו מקדישים למוזיקה שתלווה אתכם בדרך לסדר. כי לא משנה מה ההרכב המשפחתי שצופפתם באוטו – לשבת בפקק שעות ולשוחח זה לא הכיף הכי גדול בעולם. קצת מאולץ, קצת מחניק והקומפוט שאתם מחזיקים על הברכיים מקרר לכם את השלפוחית.

הדיסק After Hours של Nina Simone, הזמרת והפסנתרנית המחוננת, יכניס אתכם לעולם הבלדות המופלאות עם הביצועים הכי מרגשים ושבריריים ויחבר את הלבבות בלי מילים. אומרים שהאתגר הכי גדול בעולם המוזיקה הוא לדעת להגיש בלדה. נינה סימון מוכיחה באוסף המקסים הזה שזה לא אתגר בשבילה, זה טבע שני, והיא עושה את זה דרך כל הסגנונות שהיא שרה וניגנה בחייה. הדיסק כולל קלאסיקות מצמררות כמו Wild is the wind ו-I loves you, porgy ורשימה ארוכה של נאמברים שאתם בודאי מכירים.

ולבסוף, נינה סימון היתה מלוחמות הצדק למען זכויות השחורים וקיוותה להשתחרר מעול האפליה והגזענות שהופנו כלפיה וכלפי השחורים באמריקה. להשתחרר. זאת המטרה. ממועקה, מכעס, מלחץ, מעלבון. זה הזמן. אביב וכאלה, אתם יודעים. התחלה חדשה. קצת חופש. ימים ארוכים. יש מספיק זמן. חג שמח.

>>> ביצוע מיוחד של נינה סימון לשיר "ארץ זבת חלב ודבש"

Nina Simone – After Hours
להשיג ב"דיסק סנטר" (דיזנגוף סנטר, תל אביב) ובחנויות המוזיקה ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה