16 בינואר, 2012

קודקוד כאן מלאך

בושם חדש מבית "בישומין" עונה בבהירות על השאלה "סלחי לי, נפלת מגן עדן?"

אין דבר שחביב עלינו יותר מתגליות חוזרות. כלומר, כאלה ששומרות על אותה רמה, איכות וסטייל שגילינו בהן לפני שנים, גם כשאנחנו חוזרים אליהן לביקור פתע. זה מה שקרה לנו עם בושם משגע שסיפרנו לכם עליו לפני שנה ורבע (בדיוק). גילינו אז, בביקור בנווה צדק, את המותג הישראלי-צרפתי "בישומין", פרי שיתוף פעולה של צמד הבשמים קיטי שפירר (הישראלית!) ופטריס מרטין הצרפתי, שניהם מהעיר גראס. בינתיים חלפו אי אילו חודשים, וקיטי – שהגיעה לביקור מולדת – גילתה לנו על הבושם החדש, שעומד להיוולד להם בקרוב. לא יכולנו להתאפק ודרשנו להתבשם בו תיכף ומיד. קיבלנו שפריץ נדיר מבקבוק יחידי (הבושם היה עדיין בתהליכי ייצור), ונפלנו שדודים. העדינות והטאלקיות כבשו אותנו בסערה, וכלל לא הופתענו כשהסתבר לנו ששמו של הבושם החדש הוא (נא לשייף את המבטא): "Un Ange Passe" – כלומר, מלאך עובר.

מאז הקפדנו לנג'ס ולנדנד, לשאול ולהתעניין, ותבענו לדעת מתי המלאך החדש יעשה סוף סוף עלייה, יקבל סלסילת קליטה וישתקע קרוב ככל האפשר לכרטיס האשראי שלנו. לאחרונה עידכנו אותנו מ"בישומין" שאפשר להתחיל לזמזם "הבה נגילה": המלאך העובר נחת בנתב"ג, וכעת ניתן להשיגו בנווה צדק, ברמת החי"ל ובספא של מלון ממילא הירושלמי. רק שם, בירושלים, ניתן להשיג גם נרות מבושמים של "בישומין" שהם אמנם יקרים מאד, אבל איך לומר – דבר כזה עוד לא טעמתם. אנחנו נעשה תיקונים אחרונים לפריזורה המלאכית שלנו (כנראה שקמנו ביום הילה רע) ונצא לרכוש לנו מלאך צח אחד, להיזכר בו ברגעים שמיימיים שהיו וחלפו. פוווווּ.

בושם "Un Ange Passe" (מלאך עובר) של "בישומין" – 350 ש"ח לבקבוק
להשיג ב"גבריאל" (שבזי 13, נווה צדק, תל אביב), ב"קפה לואיז" (הרוגי מלכות 11, רמת החי"ל, תל אביב) ובספא "אקאשה" (מלון ממילא, שלמה המלך 11, ירושלים). לפרטים לחצו כאן או עברו לגרסה העברית המקוצרת של האתר (או לעמוד הפייסבוק)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה